اهانت به مقدسات وارزش‌های دینی وملی،ازسوی همه مردم محکوم است
اهانت به مقدسات وارزش‌های دینی وملی،ازسوی همه مردم محکوم است

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل محبی‌پور پیرامون اتفاقات اخیر با اشاره به هتک حرمت عده‌ای محدود و اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی، اظهار داشت: این حرکات از سوی همه مردم محکوم است و هیچ کس طرفدار این حرکات نیست. وی خطاب به افراد فریب خورده که مورد سوءاستفاده دشمنان ملت قرار گرفته توصیه […]

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل محبی‌پور پیرامون اتفاقات اخیر با اشاره به هتک حرمت عده‌ای محدود و اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی، اظهار داشت: این حرکات از سوی همه مردم محکوم است و هیچ کس طرفدار این حرکات نیست.
وی خطاب به افراد فریب خورده که مورد سوءاستفاده دشمنان ملت قرار گرفته توصیه کرد و گفت: در موقع فتنه صف خود را از معاندین و دشمنان جدا کنند.
معاون استاندار فارس عنوان کرد: به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده که در صورت بروز خسارت به اموال بیت‌المال و دستگاه‌های دولتی و عمومی و یا دریافت شکایت بخش خصوصی نسبت به احصا میزان دقیق خسارت وارده اقدام کنند تا بر اساس مستندات و با صدور احکام قضایی ضرر و زیان وارده از مسببین دستگیر شده و محرکین نا آرامی‌ها مطالبه‌گری شود.
وی تاکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلین نظم و امنیت مورد تاکید قرار گرفته است و پلیس طبق قانون و بر اساس وظایف ذاتی مقتدرانه و هوشیارانه اجازه نخواهد داد عده‌ای افراد شرور و خبیث آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند.

معاون استاندار فارس با اشاره به راهپیمایی‌های مردم در شهرهای مختلف استان اضافه کرد: این شکوه وحدت بخش نشان‌دهنده خشم و انزجار مردم انقلابی از خباثت فتنه‌گران و عوامل آنهاست که واقعیت‌های جامعه اسلامی را درک نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: حمایت قاطع مردم از پلیس نشان داد مردم با بصیرت قدرشناس حافظان نظم و امنیت هستند.
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان اظهار داشت: دشمنان نظام و ملت تلاش می‌کنند با ایجاد فتنه و آشوب داخلی، حرکت‌های بالنده و پیش رونده انقلاب اسلامی و موفقیت‌های اخیر سیاسی و اقتصادی در عرصه داخلی و خارجی که ثمرات آن به‌زودی آشکار خواهد شد؛ تحت تاثیر قرار دهند، اما ملت بزرگ در کنار مدافعان امنیت کشور با خلق حماسه‌ای دیگر خط بطلان بر تمامی معادلات باطل آنها کشیده‌اند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اهانت