دفاع مقدس دوران تعمیق و عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی است
دفاع مقدس دوران تعمیق و عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی است

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، امروز پنج شنبه۳۱شهریور  در آئین رژه نیروهای مسلح و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس گفت: مردم در جمهوری اسلامی دارای بصیرت هستند و وجود چنین بصیرتی در زمان پیامبر (ص) مسیر تاریخ را عوض می‌ کرد. استاندار فارس ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر تاریخ کشور تغییر کرد و در […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، امروز پنج شنبه۳۱شهریور  در آئین رژه نیروهای مسلح و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس گفت: مردم در جمهوری اسلامی دارای بصیرت هستند و وجود چنین بصیرتی در زمان پیامبر (ص) مسیر تاریخ را عوض می‌ کرد.

استاندار فارس ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر تاریخ کشور تغییر کرد و در مسیر درستی قرار گرفت و این مسیر با دفاع مقدس عمیق ‌تر شد.

وی اضافه کرد: ظهور مردان برجسته از میان جوانان جامعه از ویژگی ‌های دفاع مقدس است و عزت و اقتدار ما زبانزد شده و از ویژگی های جامعه ما می توانیم به نهادیه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور اشاره کنیم.

ایمانیه با تاکید بر نگارش و ثبت خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: ثبت این خاطرات موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه شده است.

وی ادامه داد: برخورداری از تدبیر و حکمت موجب شد تا در دوران دفاع مقدس بتوانیم در مقابل تمام جهان ایستادگی کنیم و جوانان ما امروز با ایمان و اعتقاد و دانش روز در عرصه های جهانی می درخشند.

ایمانیه تصریح کرد: کشور ما علاوه بر حوزه نظامی در تمامی شاخص ‌ها در عرصه ‌های جهانی حضور دارد و اقتدار ایران موجب هراس دشمنان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی گفت: تحمل مردم ما در مقابل فشارهای اقتصادی موجب شد بی اثر شدن تحریم‌ ها شده و مدافعان امنیت در چند روز اخیر مشکل ایجاد شده در خصوص جمعیت اندک معترضان را بر طرف کرده اند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دفاع مقدس