بیستمین مدرسه بانک مسکن در خانه خمیس سفلی شیراز افتتاح شد
بیستمین مدرسه بانک مسکن در خانه خمیس سفلی شیراز افتتاح شد

بیستمین مدرسه شھدای بانک مسکن در روستای خمیس سفلی از توابع شھرستان شیراز با حضور علی کمالی عضو ھیات مدیره افتتاح شد.

به گزارش پگاه خبر؛بیستمین مدرسه شھدای بانک مسکن در روستای خمیس سفلی از توابع شھرستان شیراز با حضور علی کمالی عضو ھیات مدیره افتتاح شد.

مدرسه ابتدایی ۶کلاسه شھدای بانک مسکن در زمینی به وسعت حدود ۲۰۰۰متر وزیربنای ۶۵۰متر که با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس و بانک مسکن ساخته شده با حضور علی کمالی عضو ھیات مدیره بانک مسکن ، مدیرکل سازمان آموزش و پروش استان فارس ، مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان ، فرماندار و بخشدار شھرستان ، مدیر شعب استان و جمعی از دانش آموزان و اھالی روستای خانه خمیس سفلی برگزار شد .

دکتر علی کمالی در این مراسم ، با اشاره به حمایت و خدمات انسان دوستانه و نقش برجسته بانک در توسعه مدارس گفت: بانک مسکن بیش از ۱۴سال در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و حمایت از ھموطنان عزیز و محروم مناطق مختلف کشور در ساخت ۲۷ مدرسه مشارکت داشته است عضو ھیات مدیره با بیان اینکه مفتخریم ھم اکنون شاھد افتتاح بیستمین مدرسه مشارکتی بانک مسکن در استان فارس ھستیم اظھار کرد: ما به عنوان بانک تامین کننده بخشی از منابع این پروژه امیدواریم بتوانیم با کمک مشتریان بانک و خیرین مدرسه ساز با توجه به بررسی وضعیت مناطق مستعد و محروم کشور نسبت به تامین منابع مالی برای مشارکت در ساخت مدارس اقدام ھای گسترده ای انجام شود.

کمالی ضمن اشاره به اینکه بانک در ھمین منطقه تسھیلات روستایی ھم پرداخت کرده ، افزود: این بانک در زمینه مسوولیت اجتماعی از محل حساب ھای قرض الحسنه در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به احداث بیمارستان و درمانگاه و……نیز فعالیت داشته است .

در کنار این فعالیت ھا بانک در زمان وقوع بحران ھایی که در کشور اتفاق افتاده اعم از سیل ، زلزله و سایر حوادث پیش بینی نشده در صحنه ورود کرده و به سھم خود کمک نموده است و ھمیشه آمادگی لازم جھت رفع مسائل جاری در جامعه را دارد.

عضو ھیات مدیره مطرح کرد: مشتریان و کارکنان بانک در تمام امورات خیر و نیکوکارانه شریک ھستند وامروز تمام کارکنان بانک آماده ھمکاری در طرح عظیم نھضت ملی مسکن ھستند و این مھم را باقیات و صالحات برشمرد.

وی گفت : ھمچنین با توجه به وظیفه و رسالت اصلی بانک تامین مالی مسکن برای آحاد مردم ، امروزه با دغدغه مسکن در جامعه مواجه ھستیم این بانک با تامین مالی در ساخت ۴میلیون واحد مسکونی طرح نھضت ملی مسکن کمک ویژه ای به خانه دار شدن افراد کرده است .

در ادامه مدیرکل سازمان و آموزش و پرورش استان فارس از ھمراھی و احساس تعھد اولیای بانک در بخش مسوولیت اجتماعی تشکر و قدردانی کرد و افزود: در اسناد بالادستی مثل سند تحول بنیادی مطرح شده اگر ھمه دستگاه ھا در کنار آموزش و پرورش بتوانند ھمراھی و ھمکاری داشته باشند دغدغه و مشکلات در راه رسیدن به ھدف متعالی رسیدن فرد صالح به حیات طیبه کاھش خواھد یافت و این اتفاق خجسته که امروز شاھد آن ھستیم تامتولیان امری که موضوع خدمت رسانی آنھا مالی و بانکی است در کنار آموزش و پرورش بخشی از وظایف خود را در راستای اینکه ما بتوانیم اسناد بالادستی را محقق سازیم سوق داده اند .

دکتر عسکری با اشاره به اینکه مشارکت در ساخت مدرسه و امر آموزش و پرورش دانش آموزان مناطق محروم علاوه بر اجر معنوی و اخروی در پیشرفت جامعه و افزایش سطح سواد و دانش این مردم مثمر ثمر خواھد بود در ادامه از مدیرعامل ، مدیران و کارکنان خدوم بانک به دلیل فعالیت ھای اجتماعی و حمایت ھای مالی در راستای کمک به مردم و رفع مشکلات مناطق محروم تقدیر ویژه کرد .

در پایان لوح تقدیر به رسم یادبود به اقای دکتر شایان مدیرعامل محترم بانک و احمدعلی جعفری مدیرشعب استان اھدا گردید.

لازم به ذکر است ، مراسم کلنگ زنی این پروژه در بھمن ماه سال ۹۷ با حضور علی کمالی مدیرشعب وقت استان انجام ودر خرداد سال۹۸ عملیات اجرایی آن در جنوب غرب شیراز شروع شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بیستمین