۱۶ پرونده قصاص نفس با رضایت شاکی مختومه شده است
۱۶ پرونده قصاص نفس با رضایت شاکی مختومه شده است

به گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی سه‌شنبه ۲۹ شهریور به خبرنگاران گفت: از ابتدای مردادماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به «عشق حسین می‌بخشم» با تلاش روسا، دادستان‌ها، قضات، اعضاء وکارکنان شوراهای حل اختلاف فارس ۱۶ پرونده قصاص نفس با رضایت شاکی مختومه شده است. او با تاکید بر اینکه نهضت حسینی(ع) […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی سه‌شنبه ۲۹ شهریور به خبرنگاران گفت: از ابتدای مردادماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به «عشق حسین می‌بخشم» با تلاش روسا، دادستان‌ها، قضات، اعضاء وکارکنان شوراهای حل اختلاف فارس ۱۶ پرونده قصاص نفس با رضایت شاکی مختومه شده است.

او با تاکید بر اینکه نهضت حسینی(ع) مبتنی بر عفو و گذشت است، افزود: به برکت راه‌اندازی “پویش به عشق حسین می بخشم” و در همین مدت  بیش از  ۱۲ هزار  پرونده با صلح و سازش مختومه و ۴۰۰ زندانی نیز با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضاء و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات، از زندان آزاد شده‌اند.

رئیس شورای قضایی فارس هدف از اجرای این پویش را نشر فرهنگ صلح و سازش خواند و عنوان کرد: این پویش از ابتدای ماه محرم امسال در سراسر کشور آغاز شده و عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) در افزایش صلح و سازش اختلافات در فارس تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۱۶ پرونده