۷شرکت مسافری متخلف تعطیل و غیر فعال شدند
۷شرکت مسافری متخلف تعطیل و غیر فعال شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن اعلام بازگشت ۷۸ درصد از زائران به استان اظهار داشت: ۷شرکت مسافری متخلف تعطیل و غیر فعال شدند.

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا راستیار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس،ضمن اعلام بازگشت ۷۸ درصد زائران تا پایان روز ۲۶ شهریور به استان اظهار داشت: ۷شرکت حمل و نقل مسافری و کارت هوشمند ۹ ناوگان اتوبوسی که در امر جابه جایی زائران مرتکب تخلف شده بودند غیر فعال شدند.

وی از زائران خواست هرگونه تخلف را به پلیس راه و همکاران راهداری و حمل و نقل که در ایستگاههای کنترل دروازه ای استان مستقر هستند اعلام کنند، همچنین تلفن ۱۴۱ راهداری به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس درباره قیمت بلیت اتوبوس بیان داشت: اتوبوس های ۲۵ نفره ۴۵۱هزار تومان و ۴۴نفره ۳۰۶ هزار تومان از شیراز به شلمچه در زمان رفت و اکنون در زمان برگشت می باشد و در این زمینه نیز در پایانه کاراندیش شیراز با حضور کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و تشکل صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین تعیین جایگاه اربعین نظارت بر قیمت های مصوب صورت می پذیرد.

علیرضا راستیار با اشاره به این که ۵۰۰ راهدار و کارشناس حمل و نقل استان در طرح اربعین سالجاری خدمت رسانی می کنند اظهار داشت : این طرح تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است از ابتدای شهریور تا پایان روز ۲۶ شهریور نزدیک به ۶۰هزار نفر از استان با اتوبوس به شلمچه و مهران عزیمت کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۷شرکت