۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین فارس اعزام شد
۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین فارس اعزام شد

به گزارش پگاه خبر؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی فارس با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، در حال بازگرداندن زائران اربعین از مرز‌های مختلف به شهرستان‌های استان فارس است. علیرضا راستیار گفت: ماموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در مرز‌های شلمچه، چزابه و حتی مهران به […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی فارس با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، در حال بازگرداندن زائران اربعین از مرز‌های مختلف به شهرستان‌های استان فارس است.

علیرضا راستیار گفت: ماموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در مرز‌های شلمچه، چزابه و حتی مهران به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و برای جابجایی راحت زائران حسینی در سه شیفت کاری هشت ساعته اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیر کل راهداری استان درباره نرخ کرایه اتوبوس‌ها هم گفت: کرایه اتوبوس ۴۴ نفره از مرز تا شیراز ۳۰۶ هزار تومان واتوبوس ۲۵ نفره ۴۵۱ هزار تومان تعیین شده است.

راستیار با بیان اینکه گشت‌های کنترلی برای جلوگیری از گرانفروشی بلیت در مرزها، پاسگاه‌ها و پلیس راه‌ها فعال هستند از مردم خواست در صورت مواجه شدن با گرانفروشی به گشت‌های راهداری یا پلیس راه‌ها اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.
وی افزود: دیروز دو شرکت متخلف به علت گران فروشی بلیت غیر فعال شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: کار انتقال زائران استان فارس از مرز به شهرستان‌های استان تا روز ۳۱ شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

۴۰۰ دستگاه