همایش آموزشی چالش‌های مناقصه و قراردادها
همایش آموزشی چالش‌های مناقصه و قراردادها

همایش آموزشی چالش‌های مناقصه و قراردادها در قالب یک هم اندیشی برای ارائه رویکردهای بهنیه مالی و پشتیبانی ویژه کارشناسان فنی ، بازرگانی و پشتیبانی برق منطقه ای فارس گشایش یافت

به گزارش پگاه خبر؛همایش آموزشی چالش‌های مناقصه و قراردادها در قالب یک هم اندیشی برای ارائه رویکردهای بهنیه مالی و پشتیبانی ویژه کارشناسان فنی ، بازرگانی و پشتیبانی برق منطقه ای فارس گشایش یافت.

این همایش آموزشی با توجه به اهمیت و ضرورت بروز رسانی اطلاعات و دانش همکاران با بهره گیری از توان علمی مدرسین دفتر بررسی های فنی بازرگانی، قراردادها و پشتیبانی شرکت توانیر برگزار شد و به مدت دو روز ادامه یافت.

شرکت برق منطقه ای فارس در شهریور ماه سال جاری در محل سالن شهید هاشم پور این همایش را برگزار نمود، معاونت مالی و پشتیبانی برق فارس میزبان این همایش علمی بود.
از جمله موضوعات و سرفصل هایی که در این همایش آموزشی ارائه می شد ، شرایط و ضوابط قراردادهای حجمی ، تعدیل قراردادها ، بررسی موارد مهم فهرست بها ، چگونگی محاسبه حق الزحمه نظارت کارگاهی و بررسی مشکلات و موانع سامانه ها بود ، همچنین در این همایش در جلسه بررسی موردی با حضور مدیران ومعاونین چالش های موجود بررسی گردید.
معاون امور مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای فارس در زمینه لزوم برگزاری و اهمیت این همایش اظهار داشت : هم اندیشی و همفکری لازم به منظور ایجاد وحدت رویه و پیشگیری از مشکلات بوجود آمده موضوعی است که برگزاری این همایش آموزشی را ضروری کرده است ، لذا بر اساس برنامه زمان بندی این همایش آموزشی همکاران و کارشناسان مالی و پشتیبانی در این همایش آموزشی حضور خواهند داشت.

امین خوارزمی فرد با اشاره به اهمیت قراردادها و مناقصه ها در شرکت برق منطقه ای فارس یاد آور شد : تنظیم اسناد مناقصه به عنوان یکی از پایه ای ترین اسناد برون سپاری، نقش مهمی در شفافیت و اجرای بدون وقفه پروژه ها خواهد داشت از این رو لازم است با برگزاری دوره های آموزشی دانش و تجربیات متخصصان و کارشناسان همواره بروز رسانی شود.

معاون امور مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای فارس ادامه داد : مناقصه به عنوان یکی از روش های اجرای پروژه، از طریق تجمیع فعالیت های مرتبط در هر بخش از پروژه می تواند منجر به تسریع اتمام عملیات اجرایی گردد. استفاده از این روش می تواند به اجرای پروژه های مشابه کمک کند و تامین سرمایه اولیه پروژه، شناخت دقیق از نیازها و تخصص افراد و پیمانکاران را تسهیل نماید.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

همایش آموزشی