تقدیر معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر ازمدیرعامل برق منطقه فارس
تقدیر معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر ازمدیرعامل برق منطقه فارس

مهندس محمد الله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت مدیریت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در راستای عبور موفق از فصل گرما و نقاط اوج مصرف تابستانی در نامه ای از خدمات مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل برق فارس تقدیر کرد.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس الله داد در این نامه خطاب به مهندس حقیقی آورده است : بدین وسیله از مدیریت موثر جنابعالی و تلاش بی‌وقفه و هماهنگی همه همکاران دست‌اندرکار گذر از تابستان سال ۱۴۰۱ صمیمانه سپاسگزاری می نمایم .

شرکت های برق منطقه ای کشور با یاری خداوند متعال و همراهی مثال زدنی نقش مهمی در گذر از پیک امسال و نیز پایداری شبکه سراسری برق داشتند.

لازم به ذکر است شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر با برنامه ریزی و مدیریت بار و همچنین تلاش برای انعقاد تفاهم نامه های مصرف برق در صنایع بزرگ و بخش کشاورزی نقش موثری در گذر از تابستان ۱۴۰۱ و نقاط اوج مصرف داشت.

تابستان امسال با تلاش همه متخصصین صنعت برق در استان فارس و جنوب کشور خاموشی‌های بسیار سنگین سال گذشته تکرار نشد ، صاحبان صنایع در این عرصه شاهدند که در این تابستان محدودیتها به گونه ای نبوده که فشار زیادی بر این بخش وارد شود و تلاش شده است تا با توسعه ظرفیتها، حتی نیازی به اعمال مدیریت مصرف و محدودیت نباشد و شرایط به گونه ای پیش برود که تولید مناسبی در حوزه برق صورت بگیرد.

امسال از ۶۳۰ هزار مگاوات برق مورد نیاز صنعت برق در کشور تنها ۱۰ درصد مشمول محدودیت ها و طرحهای مدیریت مصرف شده است و ۵۸۰ هزار مگاوات برق دیگر برای بخش صنعت به صورت مستمر در حال تامین بوده است.

همچنین طبق برنامه ریزی وزارت نیرو، افزایش ظرفیت نیروگاهی به میزان ۳۵ هزار مگاوات و توزیع شبکه انتقال به میزان ۹۸ هزار کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/سمیه یگانه

تقدیر معاون