زمانبندی دریافت مدارک پذیرفته شدگان جهاد کشاورزی فارس
زمانبندی دریافت مدارک پذیرفته شدگان جهاد کشاورزی فارس

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اعلام برنامه زمانبندی دریافت مدارک پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی سهیه این سازمان خبر داد

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اعلام برنامه زمانبندی دریافت مدارک پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی سهیه این سازمان خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده جهت ارائه مدارک باید به این سازمان مراجعه کنند.

مهدی نصیری ضمن خیر مقدم به پذیرفته شدگان این دوره از آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی تصریح کرد: ضروری است از روز یکشنبه مورخ بیستم شهریور ماه ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه بیست و سوم شهریور ماه در ساعات اداری براساس آخرین رقم کد ملی به جهاد کشاورزی فارس مراجعه کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: برنامه زمانبندی به نحوی است که افراد دارای قم آخر کد ملی فرد در روزهای فرد، و زوج در روزهای زوج به منظور ارائه، تکمیل و بررسی مدارک به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کارگزینی و استخدام مراجعه نمایند.

وی ابراز کرد: روز پنج شنبه بیست و چهارم شهریور ماه نیز برای کلیه پذیرفته شدگان که به هردلیل موفق به حضور برای ارائه مدارک نشده اند در نظر گرفته شده است که با توجه به زمانبندی انجام شده امکان تمدید زمان ثبت نام وجود ندارد.

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مدارک مورد نیاز برای ارائه به این مدیریت را به شرح ذیل اعلام کرد.

۱- اصل کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور
۲- ساختار اطلاعات کارنامه مرحله اول(همراه فایل اعلام نتایج اولیه داوطلبان از طریق پرتال قابل دریافت می باشد).
۳- اصل و تصویر شناسنامه داوطلب(تمام صفحات)
۴- اصل و تصویر شناسنامه همسر(تمام صفحات)
۵- اصل و تصویر صفحه اول و آخر شناسنامه فرزند (در صورتی که داوطلب زمان ثبت نام متقاضی بهرمندی از مزایای مربوطه بوده است)
۶- اصل و تصویر کارت ملی
۷- اصل و تصویر کارت پایان خدمت/ معافیت دایم
۸- اصل و تصویر مدرک تحصیلی
۹- اصل و تصویر مدارک مثبته بومی (اصل) و مستندات مربوط به امتیاز بومی شهرستان (فرم پیوست به شماره نامه ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۲۷/۰۷/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور)
۱۰- اصل و تصویر تاییدیه ایثارگری (برحسب مورد) و اصل و تصویر تاییدیه سازمان بهزیستی (برحسب مورد)

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

زمانبندی