ایجاد موزه دفاع مقدس یک کار هنرمندانه در جهت ترویج معارف است
ایجاد موزه دفاع مقدس یک کار هنرمندانه در جهت ترویج معارف است

ایجاد موزه دفاع مقدس یک کار هنرمندانه در جهت ترویج معارف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

به گزارش پگاه خبر؛حمید مردانیان دربازدیداز موزه دفاع مقدس شیراز،ضمن قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این موزه افزود: ایجاد چنین مکانی یک کار هنرمندانه در جهت ترویج معارف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز چه نیکو فرمودند که عِطر و بوی شهدا باید بر هر کوی و برزن و کوچه و خیابان بپیچد تا همه از فضای معنوی ان بهره مند شوند.

وی، با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم بیان کرد: در این مقطع می بینیم کسانی که از سر سفره انقلاب آبرو گرفتند و امنیت شان ایجاد شد، به شهید همدانی سید الشهدای مدفعان حرم جسارت می کنند.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار داشت: الیته آنها بد مساله ای را طراحی می‌کنند و قطعا خودشان آسیب خواهند دید چرا که مردم ما واقعیت را می دانند.
مردانیان، ضمن تاکبد بر لزوم خدمات رسانی مناسب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: هنوز ما نتوانسته ایم آنگونه که باید به ایثارگران و خانواده شهدا خدمت استاندارد و مطلوب ارائه دهیم که البته بخشی مربوط به محدودیت منایع است اما در برخی جاها آن نظمی که باید ایجاد نشده است.
وی بیان کرد: امروز همه ما امنیت کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستیم و هر نظام سیاسی افتخار، عزت و امنیت خود را به وجود همین سربازان، جانبازان و ایثارگران می داند که در در دفاع از کشورشان از جان خویش گذشتند و بنابراین باید عزت و احترام آنها دو چندان باشد.

وی، در جریان در این بازدید در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی چند واحد تجاری اطراف موزه دفاع مقدس شیراز قول پیگیری و مساعدت داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ایجاد موزه