فرزندان نخبه برق منطقه ای فارس در اردوی سراسری طرح مبین مشهد
فرزندان نخبه برق منطقه ای فارس در اردوی سراسری طرح مبین مشهد

چهاردهمین اردوی سراسری فرزندان نخبه کارکنان وزارت نیرو در رده سنی متوسطه ، دارای رتبه استانی و کشوری تحت عنوان طرح مبین در مشهد مقدس برگزار گردید

به گزارش پگاه خبر؛چهاردهمین اردوی سراسری فرزندان نخبه کارکنان وزارت نیرو در رده سنی متوسطه ، دارای رتبه استانی و کشوری تحت عنوان طرح مبین در مشهد مقدس برگزار گردید ، شماری از دانش آموزان و فرزندان همکاران برق منطقه ای فارس و بوشهر دراین اردوی سراسری حضور داشتند.

این طرح به دنبال حمایت از فرزندان نخبه همکاران شاغل در وزارت نیرو برگزار شد و سهمیه قابل توجهی از طرح به فرزندان برق منطقه ای فارس و بوشهر رسید.

سهمیه استان فارس و بوشهر در بین تمامی شرکتها اعم از برق منطقه‌ای ، توزیع و آب منطقه ای ، آب و فاضلاب ۱۵‌نفر بوده است ، این تعداد از فرزندان همکار در استان فارس در زمره زبده ترین دانش آموزان استان و از افراد نخبه و دارای رتبه ای برتر فرهنگی و علمی هستند.
شرکت برق منطقه ای فارس بعد ازصدور اطلاعیه ای در گروه ها و سیستم فرزین و شناسایی و نام نویسی از دانش آموزان را آغاز کرد و ۱۲ مدرک به دبیر خانه شورای فرهنگی ارایه شد که از بین ۱۲ نفر که مدارک خود را ارسال نموده اند ، در جلسه شورای اجرایی فرهنگی، بررسی های مقتضی به عمل آمده و در نهایت ۳نفر از گروه پسران و ۲ نفر از گروه دختران فرزند همکار برای حضور دراین اردو انتخاب شدند.

بعد از انصراف یکی از دختران ، فرزندان محترم همکار به اردوی مشهد مقدس در گروه های جداگانه اعزام گردیدند. از تاریخ ۴ شهریور تا ۸ شهریور ماه ، گروه پسران و از ۸ شهریورماه تا ۱۱ شهریور ماه ، گروه دختران به مشهد مقدس اعزام شدند.

مهندس ید الله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با بیان اینکه فرزندان نخبه یک سرمایه استانی و ملی برای توانیر و برق فرس قلمداد می شوند اظهار داشت : همه ما وظیفه داریم از فرزندان خودمان حمایت معقولانه و مسئولانه داشته باشیم. به ویژه فرزندانی که حس می کنیم نخبه می باشند باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند و آنان که هنوز نتوانسته اند در زمینه هایی توانایی خود را کشف نمایند، می بایست مورد حمایت بهتری قرار گیرند تا در هر زمینه که استعداد دارند، شکوفا شده و در اوج توانایی ها، استعدادهای نهفته آنها آشکار گردد.

لازم به ذکر است طرح مبین اقدامی در این زمینه است که تاکنون ۱۴ بار در وزارت نیرو اجرا شده است. برق منطقه فارس در این دوره پنج برگزیده را به این طرح معرفی کرده است.

انتهای پیام/سمیه یگانه

فرزندان نخبه