حمایت از مجموعه های دانش بنیان از رویکردهای شورای ششم
حمایت از مجموعه های دانش بنیان از رویکردهای شورای ششم

مهدی نصیری عضو هیئت رئیسه شورا و رئیس کمیته هوشمندسازی ، فناوری های نوین و اطلاعات شورا به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و رئیس کانون کارآفرینی استان فارس از این کانون بازدید و در مورد مباحث شرکت های دانش بنیان بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پگاه خبر؛مهدی نصیری عضو هیئت رئیسه شورا و رئیس کمیته هوشمندسازی ، فناوری های نوین و اطلاعات شورا به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و رئیس کانون کارآفرینی استان فارس از این کانون بازدید و در مورد مباحث شرکت های دانش بنیان بحث و تبادل نظر کردند.

در ابتدای این بازدید رویکردهای شورای ششم در حمایت از مجموعه های دانش بنیان در زمینه های مختلف مطرح گردید . از جمله اقدامات ارائه شده در این زمینه برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان ، نمایشگاه محصولات بومی شده توسط شرکت های دانش بنیان در شهرداری شیراز ، ارائه محصولات بومی و اعلام آمادگی شهرداری شیراز یه عنوان یکی از مشتریان بالقوه و همچنین اعتبار سنجی ردیف بودجه پروژه های فناورانه برای اولین بار در شهرداری شیراز می باشد.

رییس کمیته هوشمند سازی شورا گفت : راه اندازی مرکز نوآوری شهرداری شیراز برای تسهیل ارتباط با شرکت های دانش بنیان فناور و نوآور با شهرداری یک اقدام مثبت می باشد و همچنین امیدواریم در آینده بتوان محصولات دانش بنیان به خصوص محصولات دانش بنیان شرکت های شیراز را با سرعت بیشتری به بهره وری رساند.

در ادامه نیز دکتر عسگری فعالیت های انجام شده در زمینه کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس را برشمرد. در پایان از محصولات دانش بنیان این مرکز بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

حمایت از مجموعه