بررسی لایحه شهرداری در خصوص سند راهبردی مشارکت بنگاه‌دانش بنیان در توسعه شهری
بررسی لایحه شهرداری در خصوص سند راهبردی مشارکت بنگاه‌دانش بنیان در توسعه شهری

به گزارش پگاه خبر؛محمدحسن اسدی، رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری در پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون گفت: اولین موضوع مطرح شده در این جلسه، به برنامه راهبردی پنجساله شهرداری شیراز ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اختصاص داشت که با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. دومین دستورکار این جلسه به بررسی لایحه […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدحسن اسدی، رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری در پنجاه و هشتمین جلسه کمیسیون گفت: اولین موضوع مطرح شده در این جلسه، به برنامه راهبردی پنجساله شهرداری شیراز ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اختصاص داشت که با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دومین دستورکار این جلسه به بررسی لایحه شهرداری در خصوص سند راهبردی استفاده از ظرفیت مشارکت بنگاه‌های دانش بنیان در توسعه شهری اختصاص داشت که مقرر گردید پس از طرح در کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز دوباره در کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورا بررسی گردد.

آخرین دستورکار این جلسه به تقویت واحدهای سرمایه‌گذاری مناطق و زیرمجموعه‌های شهرداری اختصاص داشت که پس از گفتگو حول این موضوع و تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی این واحد در شهرداری‌های مناطق با اختیارات ویژه، موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع گردید.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بررسی لایحه