تیم‌فجر برای کسب پیروزی به مصاف نماینده لرستان می روند
تیم‌فجر برای کسب پیروزی به مصاف نماینده لرستان می روند

به گزارش پگاه خبر؛هفته دوم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، جمعه یازدهم شهریورماه برگزار می شود که تیم فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه حافظیه رودرروی میهمانش خیبر خرم آباد قرار می گیرد. فجری ها که در هفته نخست میزبان خود ون پارس نقش جهان اصفهان […]

به گزارش پگاه خبر؛هفته دوم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، جمعه یازدهم شهریورماه برگزار می شود که تیم فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه حافظیه رودرروی میهمانش خیبر خرم آباد قرار می گیرد.

فجری ها که در هفته نخست میزبان خود ون پارس نقش جهان اصفهان را با تساوی بدون گل متوقف کردند حالا برای کسب پیروزی در بازی خانگی تلاش خواهند کرد.

با اعلام باشگاه فجر تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و شرط ورود به ورزشگاه حافظیه، داشتن کارت ملی و واکسن کرونا به شرط تزریق دو دوز خواهد بود.

خیبر خرم آباد حریف این هفته نماینده فارس، در هفته نخست برابر پارس جنوبی جم به تساوی صفر-صفر رسیدند و قطعا با دارا بودن بازیکنانی باکیفیتی که در نقل و انتقالات جذب کردند می توان از این تیم به عنوان یکی از مدعیان جدی برای صعود به فصل آینده لیگ برتر نام برد.
فرهاد امینی و کمک هایش شهرخ دانشور و سیروس افرزوه پور بازی فجر شهید سپاسی شیراز و خیبر خرم آباد را قضاوت می کنند.

در سایر بازی های هفته دوم این رقابت ها، شمس آذر قزوین با دریا بابل، چوکا تالش با آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی با استقلال خوزستان، شهرداری آستارا با سایپا تهران، شهرداری همدان با ون پارس نقش جهان، پارس جنوبی جم با مس شهر بابک، خوشه طلایی ساوه، چادرملو اردکان و امید وحدت مشهد با خلیج فارس ماهشهر دیدار می کنند.

انتهای پیام/ناصر اشرف

تیم‌فجر