افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی به دهستان کوهمره سرخی
افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی به دهستان کوهمره سرخی

با حضور ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، دکتر ایمانیه استاندار فارس،صادق پور و بهروزی مدیران آبفای استان و شیراز و مدیران محلی، مجتمع آبرسانی به روستاهای دهستان کوهمره سرخی افتتاح شد.

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی به روستاهای دهستان کوهمره سرخی ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: با یک اقدام کاملا انقلابی و جهادی علی رغم کمبود منابع این پروژه به ثمر رسید که نشان از روحیه خدمت است.

او در ادامه با اشاره به چند مشکل منطقه کوهمره سرخی، خطاب به استاندار فارس افزود: نخستین مشکل این منطقه مشکل مسکن است که به دلیل بافت کوهستانی و تنگناهای منابع طبیعی، طرح های هادی امکان اصلاح و اجرا ندارد.

عزیزی تصریح کرد: در این راستا بنیاد مسکن وعده هایی داده که نیازمند همکاری سایر دستگاهها می باشد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی وجود گنبد نمکی رمقان را یک مشکل جدی دانست و افزود: باید مشخص شود که در این ۱۲ساله چرا مشکل حل نشده است که باید گفت آب منطقه ای کوتاهی کرد و زندگی مردم دچار آسیب جدی شد.

او ادامه داد: عملیات جداسازی گنبد از رودخانه یک امر حیاتی است و اگر این کار به سرعت انجام نشود، موجب مهاجرت گسترده مردم خواهد شد.

عزیزی به شوری آب رودخانه جره نیز اشاره کرد و گفت: اگر سد نرگسی ساخته شود و آب شور جره به آن وارد شود یک کار بی فایده صورت خواهد گرفت.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی در مورد گازرسانی منطقه نیز گفت: با گازرسانی جلوی نابودی جنگل ها گرفته می شود که شرکت گاز استان فارس باید سریع تر دنبال کند.

عزیزی در مورد جاده کوهمره سرخی نیز گفت: اتصال این جاده به بزرگ راه راه شیراز- جم عسلویه نیز نیازمند مطالعات است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

افتتاح و بهره برداری