شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران تعامل با رسانه و خبرنگاران است
شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران تعامل با رسانه و خبرنگاران است

شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران در این شهرستان، میزان تعامل و ارتباط موثر مدیران با رسانه و خبرنگاران است.

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم کرامت‌فر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران برای برطرف شدن مشکلات مردم شد و گفت: ارتباط دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد تاکید کرد که اگر مسئول یا اداره‌ای قصد ایجاد مانع بر سر راه حضور و فعالیت خبرنگار و رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح شود، با مسئول آن دستگاه برخورد خواهد شد.
او گفت: اگر توسعه صنعتی و پیشرفت‌های امروز لامرد شناخته شده؛ بخش عمده آن مرهون کوشش‌ها و زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است. بیشترین رشد تحولات اقتصادی و صنعتی به اذعان مسئولان استانی و ملی در لامرد اتفاق افتاده و ماندگاری این رویداد‌ها از تاثیرات فعالیت خبرنگاران و رسانه محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری لامرد با یادآوری اینکه اکنون عصر رسانه است و هر کشوری با استفاده درست و مناسب از رسانه، امکان نمود و بروز بیشتری در جهان خواهد داشت، گفت: ایران اسلامی در بحث مدیریت کرونا، با وجود تاثیرات تحریم‌های ظالمانه و سنگین، موفق‌تر از بسیاری کشور‌ها عمل کرد؛ چنین خدمات و اقداماتی نباید نادیده گرفته شود.

کرامت فر گفت: افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی، توسعه پوشش رایگان بیمه سلامت و پیگیری طرح دارویار و پوشش بیمه ناباروری و… بخشی از خدمات دولت سیزدهم در بخش سلامت بوده است.
او همچنین از افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی شهرستان لامرد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات سه درصد نفت و گاز این شهرستان سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ برابر افزایش داشته و از ۱۹ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان سال ۱۴۰۰ به ۴۷ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱ رسیده است.
کرامت‌فر گفت: اعتبارات لامرد از محل منابع استانی سال گذشته ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که امسال به ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و در سرفصل اعتبارات متوازن نیز ۱۲ میلیارد تومان برای امسال پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد همچنین گفت: اعتبار در اختیار نمایندگان نیز سال گذشته ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که این عدد امسال ۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شاخص‌های ارزیابی