آغاز عملیات اجرایی دو طرح تامین  انتقال برق در استان
آغاز عملیات اجرایی دو طرح تامین  انتقال برق در استان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس از افتتاح پروژه توسعه یک بی خط ۶۶ کیلوولت موشگان و آغاز عملیات اجرایی احداث خط ۶۶ سیمان سپهر – قیر ۳ و احداث پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت قیر ۳ در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای اجرای طرح های کلان تامین و انتقال برق در راستای تثبیت برق پایدار و کاهش افت ولتاژ در بسیاری از مناطق است افزود: این طرح ها با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس کلید خورد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۲ طرح کلان تامین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور همزمان با هفته دولت گفت: این طرح های تامین و انتقال برق با هزینه و سرمایه گذاری ۸۰۶۰ میلیارد ریال در این مناطق به بهره برداری می رسد.

مهندس حقیقی با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و با تجلیل از خدمات دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف توسعه و خدمت بی منت در مناطق محروم و کم برخوردار افزود: عملیات اجرایی ۲۴ طرح نیز در این مناطق کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه در استان فارس و جنوب کشور هستیم گفت: در استان فارس عملیات اجرایی ۱۹ طرح تامین و انتقال برق با سرمایه گذاری ۲۳۵۶۰ میلیارد ریال در شهرستان های لارستان ، جهرم ، شیراز ، خنج ، قیر ، کازرون و اقلید آغاز می شود ، امید است کلنگ زنی این طرح های عمده و کلان تامین و انتقال برق زمینه ساز توسعه صنعتی استان باشد و در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین شاهد به ثمر نشستن طرح های اشتغال زا در این عرصه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس نیز در این مراسم تاکید کرد: طرح های مختلف عمرانی در بخش های گوناگون و در هفته دولت امسال در این استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که طرحهای ناقص در این افتتاح ها جایی ندارند.

اسماعیل محبی پور اظهار داشت: افتخار دولت این است که در جای جای این استان هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص افتتاح نکرد ، فرمانداران باید در این راستا هوشیار باشند و روبانی که در یک پروژه عمرانی قیچی می شود باید به مثابه پایان و تکمیل نهایی آن باشد و این طرح به طور ۱۰۰ درصد عملیات اجرایی آن انجام گرفته باشد.

محبی پور یادآور شد:همه این پروژه های عمرانی و اقدام ها و تحولات در حالی است که دولت همچنان با سخت ترین شرایط و تحریم ها و بدهی های انباشت شده از گذشته دست و پنجه نرم می کند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

آغاز عملیات اجرایی