انعقاد تفاهم نامه اجرایی ساخت سریال احمد بن موسی (ع)
انعقاد تفاهم نامه اجرایی ساخت سریال احمد بن موسی (ع)

تفاهم نامه اجرایی ساخت سریال احمد بن موسی علیه السلام فی‌مابین شهرداری شیراز و سازمان هنری رسانه‌ای اوج در هفتاد و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز منعقد گردید.

به گزارش پگاه خبر؛تفاهم نامه اجرایی ساخت سریال احمد بن موسی علیه السلام فی‌مابین شهرداری شیراز و سازمان هنری رسانه‌ای اوج در هفتاد و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز منعقد گردید.

مهندس رضا محمدیان در این خصوص اظهار داشت: ساخت این سریال در شورای چهارم به عنوان یک بسته فرهنگی و کاری برای ارتقای جایگاه فرهنگی شهر شیراز و جایگاه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام به تصویب رسید و تفاهم‌نامه اولیه‌ای بین حرم مطهر، صدا و سیما، شهرداری و مجموعه ارشاد امضا شد اما به جمع‌بندی اجرایی نرسید.

وی اضافه کرد: این موضوع باعث ارتقای جایگاه فرهنگی شهر شیراز و معرفی بهتر شخصیت والای حضرت احمد بن موسی به عنوان یک شخصی که اسطوره اخلاق و معروف به امین ولایت بوده است، خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت تصریح کرد: در صورتی که این سریال به زبان‌های مختلف ترجمه شود و در کشورهای همسایه و شیعه‌نشین پخش گردد طبیعتاً آورده‌های خوبی را در حوزه توسعه گردشگری مذهبی برای شهر شیراز خواهد داشت.

مهندس محمدیان با اشاره به اینکه سازمان هنری رسانه‌ای اوج یک مجموعه نام آشنایی است که کارهای فاخری انجام داده است، ابراز داشت: در ساخت این سریال و همکاری سازمان اوج و شهرداری امید داریم یک کار فاخر انجام شود و در حد نام حضرت احمد بن موسی علیه السلام و مردم شریف شهر شیراز باشد و با انتخاب یک تیم خوب و حرفه‌ای سریالی تولید شود که سال‌ها به یادگار بماند و باعث خیر و برکت برای سازندگان آن گردد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

انعقاد تفاهم نامه