نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری هتاکی به بیت سردارشهیدخادم صادق را محکوم کرد
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری هتاکی به بیت سردارشهیدخادم صادق را محکوم کرد

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله دکتر حاج شیخ علی اکبر کلانتری استاد دروس عالی فقه و اصول حوزه های علمیه و عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز،هتاکی به بیت شهید خادم صادق را محکوم کرد. پیام نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم هتاکی بی شرمانه برخی عناصر […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله دکتر حاج شیخ علی اکبر کلانتری استاد دروس عالی فقه و اصول حوزه های علمیه و عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز،هتاکی به بیت شهید خادم صادق را محکوم کرد.
پیام نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
هتاکی بی شرمانه برخی عناصر نا آگاه و متاثر از فرهنگ جاهلی غرب نسبت به خانواده عزیز شهید والا مقام حاج منصور خادم صادق ، قلوب همه غیرتمندان شیرازی را به درد آورد و احساسات پاک هر زن و مرد مسلمان را جریحه دار نمود۰نمیتوان از این حرکت زشت و رذیلانه آن هم در سومین حرم اهل بیت،به راحتی چشم پوشید۰ این جماعت غرب پرست و بی هویت نمیدانند عزت و اقتدار و امنیت و آرامش امروز کشورشان ،مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگری خانواده های بزگوار ایشان است۰ این جانب ضمن تقبیح و محکومیت شدید این رفتار زشت،از مسئولان انتظامی و قضایی استان میخواهم هرچه زودتر و قاطع تر به این موضوع رسیدگی کرده،مسببان آن را به مجازات رسانند.

والعاقبه للمتقین۰
نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری
علی اکبر کلانتری

انتهای پیام/

نماینده مردم فارس