کلنگ زنی طرح‌ گازرسانی فارس باحضوروزیرنفت به صورت ویدئوکنفرانس
کلنگ زنی طرح‌ گازرسانی فارس باحضوروزیرنفت به صورت ویدئوکنفرانس

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز فارس یکشنبه ۶ شهریور در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های گازرسانی فارس که با حضور وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از امروز عملیات گازرسانی به دو شهر، ۸۴ روستا و ۳۵۰ طرح صنعتی عمده و جزء آغاز خواهد شد. علی‌اکبر میدان‌شاهی ادامه داد: مجموع […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل شرکت گاز فارس یکشنبه ۶ شهریور در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های گازرسانی فارس که با حضور وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از امروز عملیات گازرسانی به دو شهر، ۸۴ روستا و ۳۵۰ طرح صنعتی عمده و جزء آغاز خواهد شد.
علی‌اکبر میدان‌شاهی ادامه داد: مجموع اعتبار افتتاح طرح‌های گاز رسانی ۱۳۶۰ میلیارد تومان بوده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۸۸ روستا و ۴۵۰ طرح صنعتی و جزء از امروز خبر داد و اعتبار این پروژه‌ها را ۱۰۱۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها، ۱۰ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ضریب بهره‌مندی شهرهای فارس از گازرسانی را ۹۹.۴ درصد و روستایی را ۹۳.۸ درصد اعلام کرد.

میدان‌شاهی با بیان اینکه تاکنون گازرسانی به ۱۱۱ شهر، ۲۳۰۴ روستا و ۵۹۴۱ صنعت انجام شده است، عنوان کرد: همچنین با بیان اینکه صنایع مهمترین اولویت شرکت گاز محسوب می‌شوند، گفت: درصدد هستیم تا سال ۱۴۰۲ تمام صنایع استان فارس را از گاز بهره‌مند کنیم.

او تعداد کل مشترکین گاز در استان را یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۳۷۹ مشترک و کل انشعاب را ۸۹۳ هزار و ۹۱۳ علمک اعلام کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، مجموع شبکه گذاری گاز در استان ۳۲ هزار و ۶۶۱ کیلومتر است.

میدان‌شاهی همچنین بر اهمیت اشتغال‌زایی در بخش صنعت فارس تأکید کرد و افزود: صنایع در بحث تولید و خودکفایی به عنوان مهمترین اولویت دولت سیزدهم به شمار می‌رود و به همین دلیل بهرمنده کردن این صنایع از بخش گاز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم رسالت و جهادی که شرکت ملی گاز با هدف خدمات‌رسانی به جمعیت تحت پوشش آغاز کرده را به خوبی دنبال کنیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

کلنگ زنی