پروژه تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت تکمیل کننده رینگ ترافیکی شیراز
پروژه تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت تکمیل کننده رینگ ترافیکی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت هفته دولت، آیین افتتاح تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت  با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، استاندار فارس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و برخی از مقامات ارشد استانی و شهری برگزار شد. در این مراسم معاون اقتصادی رئیس جمهور در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و […]

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت هفته دولت، آیین افتتاح تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت  با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، استاندار فارس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و برخی از مقامات ارشد استانی و شهری برگزار شد.

در این مراسم معاون اقتصادی رئیس جمهور در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و تبریک به خانواده شهدای سلامت که نام و فداکاری آنها با یک نماد در مرکز شهر شیراز احداث شده است، گفت: هفته دولت هفته مردم است چراکه در دولت جمهوری اسلامی دستاورد خود مردم ایران در انقلاب است و اینکه یک پروژه بنام شهدای سلامت در هفته دولت افتتاح شد با این دولت قرابت بسیاری دارد چرا که اولین مأموریتی که دولت سیزدهم برعهده گرفت مبارزه جدی با بیماری کرونا بود.

محسن رضایی ادامه داد: امروز در وضعیتی هستیم که ویروس خطرناک کرونا که به صورت جهانی شیوع پیدا کرد، در ایران به صورت کنترل شده در آمده است. این در حالی است که در ابتدا باید از شهدای مدافع سلامت نام برد که با همه وجود در شرایطی که این ویروس ناشناخته بود و با وحشتی فراگیر که ایجاد شده بود اما پزشکان و پرستارانی داشتیم که دل به دریا زدند و همچون دوران دفاع مقدس وارد این معرکه شدند و جان بر کف دستان خود گرفتند تا سلامت را به جان مردم ایران برگردانند.

رضایی با اشاره به اینکه امید است با احداث این تقاطع رفاه و آرامش برای مردم به وجود آید، درخواست کرد تا سه بخش دیگر را به عنوان یک منظومه کامل در تکمیل این پروژه نظر بگیرند تا وضعیت ترافیکی در سطح شهر شیراز به حداقل برسد و مردم آسایش بیشتری داشته باشند.

در این مراسم همچنین محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره ) و شهداء عنوان کرد: امید است این حرکت‌های جهادی که موجب افتتاح چنین پروژه‌هایی می‌شود و به دنبال آن رضایتمندی مردم را در بردارد، ادامه یابد.

گفتنی است در حاشیه افتتاحیه این تقاطع که از تمثیل مدافعان سلامت رونمایی شد، مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: نامی که برای این تقاطع گذاشته شده، تعیین کننده این موضوع است که همان اندازه که مسئولین و‌ نمایندگان مردم این شهر نام شهداء را بر فراز این شهر حفظ می کنند باید همه ما به خاطر داشته باشیم که هر چه داریم از امنیت، آرامش و سلامتی به برکتی خون مقدس شهداء است.

پروژه تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت که تکمیل کننده رینگ ترافیکی شهر شیراز است با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان  ساخته شده است.

  براساس پیش بینی که انجام شده بود تا پروژه ۳۶ ماهه احداث شود اما با عزم شهرداری شیراز این پروژه ۲۲ ماهه و ۱۴ ماه زودتر از موعد اعلام شده به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پروژه تقاطع