جهش های خوب صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز
جهش های خوب صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محسن رضایی عصر پنج شنبه سوم شهریور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی و منطقه ویژه صنعتی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از موضوعاتی که به جدیت دنبال می شود صنعتی سازی صنعت کشور است که تاکنون انجام نشده است. او با بیان اینکه انبوهی از کارخانه ها در […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محسن رضایی عصر پنج شنبه سوم شهریور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی و منطقه ویژه صنعتی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از موضوعاتی که به جدیت دنبال می شود صنعتی سازی صنعت کشور است که تاکنون انجام نشده است.
او با بیان اینکه انبوهی از کارخانه ها در کشور داریم که به صورت زنحیره های ارزش بهم متصل نیستند، افزود: به دنبال این هستیم که صنعت ایران را از حالت کارخانه داری به سوی صنعت داری سوق دهیم.
معاون اقتصادی رئیس جمهور مجددا تاکید کرد: درصدد هستیم که در دولت سیزدهم صنعت ایران را از حالت کارخانه داری به صنعتی سازی تبدیل کنیم.
رضایی همچنین بیان کرد: خوشبختانه در استان فارس استعداد این کار در چند کار مهم از جمله صنعت الکترونیک، صنعت پتروشیمی، منطقه ویژه اقتصادی و صنعت سلامت وجود دارد.
او خاطرنشان کرد: جهش های خوب صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شده و آینده صنعت در فارس مثبت است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز بیان کرد: عمده ترین مشکل فارس در بخش صنعت، مسائل مرتبط با بانک هاست که امید است در جلسه ای که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور شامگاه امروز برگزارمی شود مشکلات طرح و راهکار لازم برای تسهیلات صنعتگران اتخاذ شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

جهش های خوب