واکنش نماینده مردم شیرازبه عدم پرداخت حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس
واکنش نماینده مردم شیرازبه عدم پرداخت حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس

به گزارش پگاه خبر؛نماینده شهرستانهای شیراز و زرقان با اشاره به مشکلات کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا گفت : مالک اصلی این کارخانه مردم هستند و خریداران کارخانه نرگس در سال های گذشته با استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی این کارخانه را در تملک گرفتند . شهردار اسبق […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده شهرستانهای شیراز و زرقان با اشاره به مشکلات کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا گفت : مالک اصلی این کارخانه مردم هستند و خریداران کارخانه نرگس در سال های گذشته با استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی این کارخانه را در تملک گرفتند .
شهردار اسبق شیراز گفت : کارخانه روغن نباتی شیراز متعلق به بیت المال است و زمانی هم که بنده شهردار بودم مالکان در تلاش بودند تا کاربری این مجموعه را تغییر دهند.

علیرضا پاک فطرت گفت : به عنوان نماینده مردم شیراز از رئیس قوه قضائیه که فردی عادل و توانمند است انتظار دارم که پرونده کارخانه روغن نباتی شیراز را به دقت بررسی کنند و در صورتیکه در زمان واگذاری این مجموعه تخلفی انجام شده است دستگاه قضا با ورود جدی به موضوع برند نرگس شیراز  را به دولت و مردم بازگرداند که این مهم سبب خوشحالی مردم و اعتماد مردم می شود.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه مالکان کارخانه روغن نباتی شیراز جهت انتقال این مجموعه قطعه زمینی را در مقیاس زیاد در منطقه ویژه اقتصادی دریافت کردند و به بهانه راه اندازی و انتقال کارخانه تسهیلات دریافت کرده اند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی با بیان اینکه مالکان کارخانه هر روز با هدف تغییر کاربری زمین فعلی کارخانه به مدیریت شهری و مدیریت استان فشار وارد می کنند تصریح می کند: متاسفانه مالکان کارخانه روغن نباتی شیراز به دنبال تغییر کاربری این مجموعه هستند و در همین راستا توجهی به حقوق کارگران و رفع نیازهای این قشر زحمتکش ندارند که همچنان شاهد عقب افتادگی حقوق کارگران روغن نباتی هستیم .

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در صورتیکه مالک کارخانه قصد تغییر کاربری زمین کارخانه را دارد حداقل باید حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد زمین را برای خدمات به نام شهرداری سند بزند، می گوید: مالکان کارخانه در آن زمان راضی به انجام این کار نشدند.

مالکیت کارخانه روغن نباتی به بیت المال برگردد

پاک فطرت با بیان اینکه مالکان کارخانه در تلاشند با فشار بر مدیریت استان کاربری زمین روغن نباتی را تغییر دهند می افزاید: در این شرایط نیاز است تا مدیر ارشد استان شکوائیه را علیه این افراد تنظیم و به دستگاه قضا ارسال کند و خواستار بررسی و نحوه واگذاری این مجموعه شود تا در نهایت مجموعه برند نرگس به بیت المال بازگردد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

واکنش نماینده