تولیدات کشاورزی در زمینه ارتقا روز افزون بهره برداران فراهم شود
تولیدات کشاورزی در زمینه ارتقا روز افزون بهره برداران فراهم شود

به گزارش پگاه خبر؛سید محسن قائمی در همایش تغذیه گیاهی با بیان اینکه به منظور تحقق این مهم باید فرهنگ سازی و اعتمادسازی شود، تصریح کرد: اتحادیه ها در اعتمادسازی در جامعه کشاورزان نقش موثری دارند. به گفته وی؛ در دنیای امروز ایستایی معنا ندارد و باید در حوزه تولیدات کشاورزی نیز زمینه ارتقای روز […]

به گزارش پگاه خبر؛سید محسن قائمی در همایش تغذیه گیاهی با بیان اینکه به منظور تحقق این مهم باید فرهنگ سازی و اعتمادسازی شود، تصریح کرد: اتحادیه ها در اعتمادسازی در جامعه کشاورزان نقش موثری دارند.

به گفته وی؛ در دنیای امروز ایستایی معنا ندارد و باید در حوزه تولیدات کشاورزی نیز زمینه ارتقای روز افزون برای بهره برداران فراهم شود.

وی با بیان اینکه کشاورزی یک شغل است و کشاورزان باید از زحمات خود منتفع شوند، اظهار کرد: زمینه سودآوری برای این قشر زحمتکش با ارتقای کمی و کیفی محصولات فراهم شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه پروژه مشترک تغذیه باغات توسط اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی باغداران این استان و با نظارت معاونت بهبود تولیدات گیاهی این سازمان اجرا خواهد شد، ابراز کرد: باغ هایی که این طرح در آن اجرا می شود، می تواند الگویی برای سایر باغ ها باشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تولیدات کشاورزی