پایان رزمایش تخصصی دامپزشکی خدمات‌رسانی به جامعه عشایری استان
پایان رزمایش تخصصی دامپزشکی خدمات‌رسانی به جامعه عشایری استان

به گزارش پگاه خبر؛دکتر «سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان پس از سه روز خدمات رسانی جهادگران به جامعه عشایری استان در اختتامیه این رزمایش در بین جهادگران دامپزشکی حضور پیدا کرد و در نشستی صمیمی به مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌های حاضرین را پاسخ داد. رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر «سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان پس از سه روز خدمات رسانی جهادگران به جامعه عشایری استان در اختتامیه این رزمایش در بین جهادگران دامپزشکی حضور پیدا کرد و در نشستی صمیمی به مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌های حاضرین را پاسخ داد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از خدمات بدون منّت و جهادگرانه همکاران قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی گفت: با مساعدت ۶۲۵ نیروهای جهادی کشوری و استانی در قالب ۱۲۵ تیم در  تمام نقاط عشایرخیز استان فارس با شعار «خدمت بی‌منت در کنار عشایر» ، ۴۰۰ هزار خدمت در این مناطق صورت پذیرفت که تجربه موفق و ارزنده‌ای بود تا مواهب آن در آینده نه چندان دور بر همگان آشکار خواهد شد.

وی با تشکر از همه نیروهای متخصص دامپزشکی عمومی، تکنسین، واکسیناتور، کارشناسان آموزش و ترویج و …. که در قالب روحیه جهادی عزم خود را برای خدمت بدون منت به عشایر عزیز جزم کردند افزود: این عزیزان جهادگر مزد اصلی و معنوی را از خداوند متعال خواهند گرفت که طی ۳ روز برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی، بدون توجه به معذوریت‌های مختلف اقلیمی و مصائب عبور و مرور پا به رکاب در خدمت عشایر بودند.

وی افزود: در این رزمایش، واکسن رایگان متناسب با فصل، همزمان در کل مناطق عشایری توسط گروه‌های جهادی دامپزشکی و با همکاری و همراهی سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج عشایری، قرارگاه  محرومیت زدایی سپاه و سپاه استان فارس تزریق شد.

همچنین دکترآقامیری در مناطق عشایری مانند دشت ارژن، سیاخ و جهرم استان فارس جهت بررسی مطالبات مردم عزیز عشایر حاضر شد.

لازم به ذکر است این رزمایش ۳ روزه از گلزار شهدای شیراز و مزار سردار شهید اسکندری از شهدای مدافع حرم آغاز شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پایان رزمایش