کمک به بهبود وضعیت خانواده‌های ایثارگران نیازمند دغدغه است
کمک به بهبود وضعیت خانواده‌های ایثارگران نیازمند دغدغه است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با معاون فرهنگی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: اگر تمام زندگی‌مان را هم بگذاریم بازهم نمی‌توانیم گوشه‌ای از دین‌مان را به شهدا ادا کنیم، بلکه منت آن‌ها بر سر ما است که خانواده‌هایشان خدماتی را که به آنها ارائه می‌کنیم می‌پذیرند. نماینده […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با معاون فرهنگی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: اگر تمام زندگی‌مان را هم بگذاریم بازهم نمی‌توانیم گوشه‌ای از دین‌مان را به شهدا ادا کنیم، بلکه منت آن‌ها بر سر ما است که خانواده‌هایشان خدماتی را که به آنها ارائه می‌کنیم می‌پذیرند.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا در چهار محور، مشکلاتی دارند، اظهار داشت: اولین مورد بحث اشتغال است، برای بنده خجالت‌آور است که فرزند یا همسر شهیدی توان و تمایل به کار داشته باشد ولی بیکار باشد، لذا در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
دکتر ایمانیه دومین مورد را بحث مسکن عنوان کرد و افزود: در طرح جهش ملی مسکن به خانواده‌های ایثارگران توجه ویژه خواهیم کرد.
وی حوزه سلامت را سومین محور عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه سلامت گاهی کم‌لطفی می‌کنیم در حالی که خانواده ایثارگران حق استفاده از بهترین داروها، بهترین مراکز درمان و بستری و دیگر خدمات پزشکی را دارند و تاسف‌آور است که بیمارستانی به خانواده ایثارگری بگوید نمی‌توانم فلان تخت را در اختیار شما قرار دهم! لذا باید به این حوزه نیز ورود جدی‌تری داشته باشیم.
استاندار فارس با تاکید بر اینکه جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان و قطع نخاعی باید به شکل ویژه‌ای در حوزه سلامت مورد توجه قرار گیرند، گفت: همسران شهدا سن‌شان در حال افزایش است که همراه با جانبازان و همسران‌شان که گاها مستحق‌تر هستند باید در اولویت باشند.
دکتر ایمانیه موضوع چهارم را مسائل فرهنگی آن‌ها عنوان کرد و گفت: ما انتظار داریم جامعه ایثارگری به عنوان الگوهای جامعه ما باشند .

انتهای پیام/ناصر اشرف

کمک به بهبود