جذب نیروی امریه سربازی در دانشگاه علمی کاربردی
جذب نیروی امریه سربازی در دانشگاه علمی کاربردی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام آبان ماه در سال جاری خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر علی صدر گفت: در راستای اجرایی سازی توافق فیمابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام آبان ماه سال جاری اقدام می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۷ مردادماه آغاز و تا ۴ شهریورماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت گرایش‌های کارآفرینی، اجرایی، بازرگانی، فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع  در کلیه گرایش‌ها، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

دکتر صدر افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی https://amriye.msrt.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط ، منتخبان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

جذب نیروی