شهرداری شیراز عهده دار خدمات شهری و پاکیزگی خرمشهر در اربعین
شهرداری شیراز عهده دار خدمات شهری و پاکیزگی خرمشهر در اربعین

به گزارش پگاه خبر؛با تاکید بر اینکه اهالی استان فارس با افتخار در مسیر هموار کردن برگزاری کنگره جهانی اربعین قدم برمی‌دارند خاطرنشان کرد از امروز با حضور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و با استقرار تیم‌ و تجهیزات این معاونت نظافت و پاکیزگی خرمشهر تا پایان اربعین از سوی شهرداری شیراز انجام خواهد شد. […]

به گزارش پگاه خبر؛با تاکید بر اینکه اهالی استان فارس با افتخار در مسیر هموار کردن برگزاری کنگره جهانی اربعین قدم برمی‌دارند خاطرنشان کرد از امروز با حضور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و با استقرار تیم‌ و تجهیزات این معاونت نظافت و پاکیزگی خرمشهر تا پایان اربعین از سوی شهرداری شیراز انجام خواهد شد.

فرخ‌زاده با تاکید بر این مطلب که میلیون ها زائر در ایام اربعین وارد عراق می‌شوند که سهم ایرانی‌ها از این عدد بسیار بالاست، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی در مراسم اربعین در موضوعات مختلف از جمله خدمات شهری، استقبال و اسکان دخیل هستند و همکاری خوبی در استان فارس در جهت خدمت رسانی بهتر به زائران وجود دارد.

وی ضمن تقدیر از این همکاری درخور توجه در مراسم اربعین افزود: تاکنون ۱۰۰ موکب از استان فارس برای حضور در این مراسم نام نویسی کرده‌اند که یکی از آنها موکب احمدبن موسی (ع) است که از مجموعه شهرداری شیراز در حوزه های ایجاد امکانات کامل رفاهی، آشپزخانه، نصب سرویس بهداشتی، استقرار کارگروه بهداشت و درمان، استقرار مدیریت پسماند، خدمات ایمنی و آتش نشانی، پشتیبانی و برنامه های فرهنگی تبلیغی فعالیت دارند.

معاون استاندار فارس ابراز امیدواری کرد: با همکاری‌ها و برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی که بین دستگاه های مختلف استان وجود دارد خدمات رسانی موکب های استان فارس در دو سوی مرز ایران و عراق زمینه ساز برگزاری هر چه باشکوه تر آیین عظیم اربعین حسینی و فراهم شدن آرامش و خدمات مورد نیاز زائرین محترم شود.

اربعین خواستگاه تجلی همکاری، همدلی، مردم سالاری، عرضه خدمات انسان دوستانه و خداپسندانه است. هر کجا مردم در صحنه حضور دارند هیچ کاستی مشاهده نشده و امورات به بهترین شکل انجام شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شهرداری شیراز