بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ازپروژه مرکزخدمات جامع سلامت حضرت فاطمه الزهرا(س)مشهدمرغاب
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ازپروژه مرکزخدمات جامع سلامت حضرت فاطمه الزهرا(س)مشهدمرغاب

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در منطقه بهداشت و درمان مشهد مرغاب، از پروژه در حال افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا (س) بازدید کرد. دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه با همراهی دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، ابتدای صبح امروز، […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در منطقه بهداشت و درمان مشهد مرغاب، از پروژه در حال افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا (س) بازدید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه با همراهی دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، ابتدای صبح امروز، بیست و پنجم مرداد در بازدید از مناطق بهداشت و درمان شمال فارس، ابتدا از منطقه بهداشت و درمان مشهد مرغاب بازدید کرد.

او با حضور در پروژه در حال افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا (س)، روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داده و از مشارکت خیرین سلامت منطقه قدردانی کرد.

دکتر سید وحید حسینی در این بازدید با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد توسعه زیرساخت های خدمت رسانی در استان هستیم، از پیگیری برای تجهیز پروژه های در حال افتتاح خبر داد.

او مشارکت خیرین را در تکمیل پروژه های نیمه تمام حائز اهمیت خواند و از حمایت هایی که در این زمینه داشته اند، قدردانی کرد.

دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده در معاونت بهداشت تلاش داریم با تامین تجهیزات و امکانات موردنیاز، خدمات با کیفیتی به مردم منطقه ارایه شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمود ناظمی» امام جمعه مشهد مرغاب در این بازدید با قدردانی از توجه مسوولان حوزه سلامت استان از پیشبرد خدمات بهداشت و درمان در این منطقه گفت: کار خیری بالاتر از خدمت به مردم نیست و مردم نیز دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده اند، بنابراین وظیفه مسوولان خدمت به مردم است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا (س) مشهد مرغاب با زیربنای یک هزار و صد مترمربع و با هدف ارائه بسته های خدمتی مراقبتی در حوزه های مختلف سلامت، احداث شده است.

این خدمت سلامت با مشارکت «امیر مهمان نواز»، نیکوکار عرصه سلامت و تامین اعتبار و تجهیزات از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون در مرحله افتتاح قرار دارد.

دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه همراهی می کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بازدید رئیس دانشگاه