انتخاب شهردار بدون توجه به فشارهای بیرونی و قدرت طلبان سیاسی
انتخاب شهردار بدون توجه به فشارهای بیرونی و قدرت طلبان سیاسی

به گزارش پگاه خبر؛مهندس رضا محمدیان رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در هفتاد و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای شهر شیراز با استعفای مهندس اصنافی شهردار سابق شیراز در روز گذشته به پایان رسید. وی اضافه کرد: بطور قطع […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس رضا محمدیان رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در هفتاد و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای شهر شیراز با استعفای مهندس اصنافی شهردار سابق شیراز در روز گذشته به پایان رسید.

وی اضافه کرد: بطور قطع عملکرد ایشان در مقایسه با دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود اما به دلایل مختلفی قطار عمرانی شهرداری آنقدر که شایسته و در توقع مردم و اعضای شورا بود به حرکت در نیامد و ان‌شاءالله که ایشان در آینده و در هر سمتی موفق و موید باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام خطاب به همکاران خود تصریح کرد: از اعضای محترم شورا تقاضای عاجزانه دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی و خصوصاً قدرت طلبان سیاسی و دیدن واقعیاتی که از قضایای اجرایی شهر در این یک ساله کسب تجربه نموده‌اید هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام نمایید تا ان‌شاءالله در این دوره فرصت باقیمانده ۳ ساله که مثل برق خواهد گذشت بتوان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته را به سرانجام رساند.

مهندس محمدیان خاطرنشان کرد: باید توجه داشت آنچه باعث ماندن نام نیک در ذهن مردم خواهد بود ارائه خدمات و پیگیری توسعه و زیرساخت‌های شهر به دور از پرداختن به شعار و تبلیغات کاذب است.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده مردم از مدیران و پرسنل خدوم شهرداری شیراز تقاضا دارم با تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات و پیشرفت اجرایی و همه جانبه شهر کوشا باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

انتخاب شهردار