سومین فراخوان مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه
سومین فراخوان مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه

مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه شیراز سومین فراخوان پذیرش را ویژه تابستان
۱۴۰۱ منتشر کرد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر سیدآرش حق پناه، مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه شیراز ضمن اعلام این خبر، به معرفی مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه شیراز پرداخت و توضیح داد: حمایت از شکل گیری چرخه ایده تا ثروت یکی از اھداف ایجاد مراکز نوآوری، مراکز رشد و پارک ھای علم و فناوری است.
مراکز نوآوری به عنوان اولین نقش آفرینان در اکوسیستم شکل گیری
و توسعه ی شرکت ھای نوپا و دانش بنیان، با محوریت حمایت از کارآفرینان و افراد مستعد و خلاق، سعی در پرورش ایده ھای نو و کاربردی با رویکردی ثروت آفرین دارند.

وی ادامه‌داد: دانشگاه شیراز باتوجه به جایگاه و ظرفیت ھای منحصربه فرد دانشی خصوصا در حوزه ی علوم مھندسی، با چشم انداز توسعه ی نوآوری ھا در حوزه ھای مختلف علوم مھندسی ازجمله: برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، مواد، معماری، شیمی و مھندسی پزشکی و غیره، باھدف
حمایت از افراد مستعد و خلاق، توسعه کسب و کارھای دانش بنیان و ارائه خدمات نوآورانه و به گفته ی دکتر حق پناه، در مرکز نوآوری تخصصی مھندسی دانشگاه شیراز، سه دسته از افراد: ١ .نوآوری تخصصی علوم مھندسی کرده است. تخصصی به نھادھای سیاست گذاری، دولتی، اقتصادی، صنعتی و فرھنگی، اقدام به ایجاد مرکز
فرد کارآفرین و صاحب ایده، ٢ .تیم ھمراه با ایده و ٣ .فرد متخصص بدون ایده مورد حمایت قرار می گیرند که در این راستا، مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه شیراز سومین فراخوان
پذیرش تابستان ۱۴۰۱ را منتشر کرده است.

وی افزود: نکته ی مھم در فراخوان تابستان ۱۴۰۱ مرکز نوآوری مھندسی، اولویت جذب و پذیرش ایده ھایی با محوریت «زنجیره ارزش انرژی خورشیدی» است.

کسانی که در این حوزه ایده، طرح و یا موضوعی برای پیاده سازی داشته باشند، به صورت ویژه در مرکز نوآوری مھندسی پذیرش خواھند شد.

مدیر مرکز نوآوری تخصصی مھندسی دانشگاه شیراز گفت: کسانی که یک فرد خلاق و دارای ایدهدر حوزه ی علوم مھندسی ھستند، یا یک تیم خلاق دارند که نیاز به فضای کار و آزمایشگاه فنی برای ساخت محصول ایده خود دارند، می توانند ھم اکنون از لینک ثبت نام آنلاین مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه شیراز به نشانی ۱=p/?ir.ac.shirazu.iec://https اقدام به ثبت نام اولیه کنند.
آخرین مھلت ثبت نام در این فراخوان تا ۳۱ مردادماه خواھد بود.

وی افزود: کارشناسان مرکز بعد از اتمام زمان ثبت نام اولیه، ایده ثبت شده ی داوطلبان را بررسی می کنند و درصورتی که شرایط اولیه ی پذیرش را کسب کرده باشند برای داوری و ارائه ی حضوری طرح و ایده ی خود به مرکز نوآوری مھندسی دعوت می شوند. ھمچنین درصورتی که
افراد در مرکز نوآوری مھندسی دانشگاه شیراز پذیرش شوند، به آن ھا میز و صندلی در فضای کار ازسوی مرکز نوآوری برگزار می شود با تخفیف ویژه شرکت کنند.

اشتراکی داده می شود و می توانند در کنار فعالیت ھای کارآفرینی خود، در دوره ھای آموزشی که دکتر حق پناه خبر داد: یکی از دوره ھای بسیارکاربردی و مفیدی که در این مرکز برگزار خواھد
شد، دوره ای با عنوان «پیش نوآوری» ویژه ی ھسته ھای نوپا است و به صورت حضوری در محل سالن ھمایش ھای مرکز نوآوری تخصصی علوم مھندسی دانشگاه شیراز برگزار خواھد شد.
دوره ھای مشابه دیگری ھم در طول سال و در زمان ھای مختلف برگزار خواھد شد که علاقه مندان می توانند برای اطلاع از این رویدادھا و کلاس ھای آموزشی و مھارتی، به سایت مرکز نوآوری دانشگاه شیراز مراجعه، یا با شماره ی فضای مجازی مرکز نوآوری مھندسی (۰۹۰۱۵۰۵۴۵۱۷)در تماس باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سومین فراخوان