توسعه کمی وکیفی مجاری عرضه سوخت در جایگاه لارستان
توسعه کمی وکیفی مجاری عرضه سوخت در جایگاه لارستان

امجد خنیاگر رئیس ناحیه لارستان از دیدار مدیر ومسئولین منطقه با معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان و دیگر مقامات شهرستان پیرامون بررسی ورفع مشکلات شهرستان در حوزه سوخترسانی بویژه مجاری عرضه سوخت خبرداد.

به گزارش پگاه خبر؛اسداله طاهری مدیر منطقه در این دیدار ضمن بیان ارائه گزارشی از روند سوخترسانی در سطح استان فرایند سوخترسانی در ناحیه لارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به وسعت، موقعیت جغرافیایی و جایگاه شهرستان در بخش کشاورزی استان رفع مشکلات شهرستان در حوزه تامین وتوزیع فرآورده های نفتی از اولویت های منطقه می باشد .

وی با بیان این موضوع که ناحیه لارستان سومین مصرف کننده سوخت در سطح استان می باشد افزود، افزایش ظرفیت انبار نفت شهید بیمون نژاد لارستان بعنوان تامین کننده سوخت در شهرستان های جنوبی استان از برنامه های منطقه در راستای افزایش توان سوخترسانی وارائه خدمات مطلوبتر به مردم می باشد .

مدیر منطقه فارس ، توسعه کمی وکیفی مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی ، هماهنگی با شرکت های زنجیره ای صاحب نشان (برند) در خصوص نوسازی و استفاده از نازل های جدید سوخت در جایگاه های تحت پوشش ،نظارت ،تامین وتوزیع بموقع سوخت به مصرف کنندگان را از اقدامات منطقه وناحیه لارستان بمنظور تسریع در سوخترسانی به مردم بیان کرد .

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس و ناحیه لارستان با بیان این موضوع که لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس می باشد ودارای چهار بخش، هفت شهر و بیش از ۱۳۰ روستا بوده و با توجه به گستردگی و جمعیت بالای شهرستان خواستار تامین بیشتر سوخت در جایگاه ها، افزایش سوخت کشاورزان، مرغداری ها و تراکتورداران، تسریع در نصب نازل های جدید در جایگاه سوخت شهرجدید و تامین دیگر امکانات و تجهیزات برای شرکت نفت این شهرستان شد.

در ادامه همچنین فرماندار ویژه لارستان و مدیر منطقه بصورت تلفنی با دهقان مدیر عامل پالایشگاه نفت شیراز در خصوص تسریع در نصب نازل های جدید در جایگاه پمپ بنزین شهرجدید لار صحبت کردند و بطور جد خواستار رفع این مشکل شدند.

لازم به ذکر است نماینده شهرستان لارستان در مجلس شورای اسلامی هم در تماس تلفنی با مدیر منطقه ضمن ابراز رضایتمندی از روند سوخت رسانی در شهرستان لارستان وشهرستان های تحت پوشش از اقدامات شرکت ملی پخش منطقه فارس قدردانی کرد .

همچنین در این دیدار از برادران مهدی و محمد رنجبراز پرسنل خدوم جایگاه سوخت بخش ارد به جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم و تکریم ارباب رجوع، با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.
پیش از این جلسه نیز مسئولین در مراسم معنوی زیارت عاشورا که در محل نمازخانه شرکت نفت لارستان برگزار شد، شرکت نمودند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

توسعه کمی