اجرای طرح مسکن ملی زمینه ساز خانه دار شدن در داریون است
اجرای طرح مسکن ملی زمینه ساز خانه دار شدن در داریون است

به گزارش پگاه خبر؛نشست هماهنگی و کارشناسی اجرای طرح مسکن ملی در شهر داریون شهرستان شیراز برگزار شد، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز اجرای این طرح را زمینه ساز خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهر داریون دانست. جلسه اجرای طرح تامین مسکن شهری ملی در شهر داریون با حضور شهردار و اعضای شورای […]

به گزارش پگاه خبر؛نشست هماهنگی و کارشناسی اجرای طرح مسکن ملی در شهر داریون شهرستان شیراز برگزار شد، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز اجرای این طرح را زمینه ساز خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهر داریون دانست.

جلسه اجرای طرح تامین مسکن شهری ملی در شهر داریون با حضور شهردار و اعضای شورای شهر داریون در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز برگزار شد.

در این جلسه مسعود صف شکن مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز راهکارهای لازم جهت اجرای این طرح را ارائه و خواستار همکاری جهت اجرای این طرح در شهر داریون شد.

صف شکن، با بیان اینکه شهر داریون ظرفیت های لازم برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن را دارد افزود: تامین زمین مناسب نخستین اقدام برای اجرای طرح تامین مسکن در این شهر است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: تامین مسکن شهری در شهرهای پیرامون شیراز زمینه ساز کاهش مهاجرت ها به مرکز استان است و از حاشیه نشینی جلوگیری می‌کند ، مسکن مناسب و سرپناه مستحکم و توسعه یافته از جمله نیازهای همیشگی انسان است و باید تلاش شود تا در شهرهای پیرامون شیراز با گسترش تامین مسکن شهری زمینه اسکان شهروندان در این مناطق ایجاد شود تا از حاشیه نشینی که حواشی و ناهنجاری های بسیاری در این مناطق ایجاد میکند جلوگیری به عمل آید.

صف شکن، بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای عملیاتی شدن طرح نهضت ملی مسکن در شهر داریون تاکید کرد و گفت: بخش مسکن معمولا به عنوان موتور محرک اقتصاد عمل می‌کند و مسکن به عنوان یک کالای دو وجهی در اقتصاد نقش بازی می‌کند و از معدود کالاهایی است که هم جنبه مصرفی و هم جنبه سرمایه‌ای دارد.

در ادامه این نشست شهردار داریون و برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر نکاتی فنی پیرامون چگونگی صدور پروانه های ساختمانی و همکاری شهرداری و بنیاد مسکن ارائه کردند.

انتهای پیام/ناصر اشرف

اجرای طرح مسکن