تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه توسط فرماندهان ارشد سپاه فارس
تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه توسط فرماندهان ارشد سپاه فارس

تقدیر از اصحاب رسانه جانشین فرمانده سپاه فجر با بیان اهمیت و جایگاه رسانه و خبرنگاران گفت :خبرنگاران نقش واسط و زبان گویای مردم هستند و باید در نقش مطالبه گری و طرح معضلات و مشکلات مردم نقش آفرینی نمایند .

به گزارش پگاه خبر؛ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مصادف شده است با گرامی داشت نام و یاد شهید صارمی و روز خبرنگار که به دلیل تلاقی این ایام بنا به سنت و عرف موجود ،دستگاههای اداری و حاکمیتی با دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مراسمی از زحمات قشر فرهیخته خبرنگار و فعالان رسانه تقدیر می کنند .

در حالی که استانداری فارس، هنوز برنامه ای برای تقدیر از خبرنگاران اجرا نکردند ،سپاه پاسداران با همت بسیج رسانه این خلأ و بی توجهی را جبران نموده و جمع قابل توجهی از خبرنگاران را در آغوش پر مهر آستان حرم احمدی و محمدی میزبانی کرد .

در این مراسم حجت الاسلام محمودزاده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت :در جامعه باید کلام حق گسترش داده شود و به نقل از امیر مومنان گفت راست ترین کلام باید در مدار حق باشد .بهترین کارها تبیین حقیقت و گسترش حقیقت است که باید بعنوان سرفصل فعالیت رسانه باشد

او تاکید کرد محور عدالت دومین سرفصل مهم در رسانه است ، رسانه باید به حق و عدالت رفتار نماید . پیامبر مکرم اسلام در جایگاه پیام رسانی قرار داشت و به عدالت رفتار کردند .وی سومین اصل را تقویت الهی و رعایت این اصل در امر اطلاع رسانی دانست .
امام حسین(ع) برای اصلاح جامعه خون داد و اصحاب رسانه نیز باید در راه اصلاح امور قلم بزنند .
در ادامه مراسم تقدیر از اصحاب رسانه جانشین فرمانده سپاه فجر با بیان اهمیت و جایگاه رسانه و خبرنگاران گفت :خبرنگاران نقش واسط و زبان گویای مردم هستند و باید در نقش مطالبه گری و طرح معضلات و مشکلات مردم نقش آفرینی نمایند .

سرهنگ عبدالله زاده گفت: اختلاف سلیقه خوب است و مورد تایید بزرگان نظام و انقلاب بوده است اما در مواجهه با جبهه باطل و دشمنان و معاندین باید همگی در جبهه حق قرار گرفته و در قالب چارچوب‌ها و اصول اساسی انقلاب نیاز به جبهه واحد رسانه ای در تقابل با نظام استکباری است .

هادی رضایی رییس سازمان بسیج رسانه در ادامه با تقدیر و ذکر زحمات و تلاشهای رسانه در همه ایام سال ،از انعکاس بی نظیر مراسم تشییع شهید بی سر ،سردار عبدالله اسکندری تقدیر و تشکر کرد .

در پایان این مراسم از مدیران مسول ،پیشکسوتان ، خبرنگاران با اهدا لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد .

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تقدیر از خبرنگاران