بررسی پروژه های قابل افتتاح حوزه سلامت در هفته دولت سال۱۴۰۱
بررسی پروژه های قابل افتتاح حوزه سلامت در هفته دولت سال۱۴۰۱

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از برنامه ریزی در خصوص افتتاح پروژه های بهداشت و درمان دانشگاه در هفته دولت سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از برنامه ریزی در خصوص افتتاح پروژه های بهداشت و درمان دانشگاه در هفته دولت سال ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با اشاره به بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی موردنیاز برای پروژه های در حال افتتاح دانشگاه در مناطق مختلف استان گفت: با پیش بینی های صورت گرفته و با توجه به برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مختلف، برنامه ریزی لازم برای تکمیل و بهره برداری از پروژه ها تا هفته دولت سال جاری صورت پذیرفته است.

او افزود: بعد از ارزیابی وضعیت پروژه ها و با توجه به منابع و ظرفیت های موجود، ۲۹ پروژه بهداشتی و درمانی با هزینه کرد هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال و متراژ کلی بیش از ۲۲ هزار متر مربع برای افتتاح در هفته دولت انتخاب شد که امید است با توجه به سیاست کلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر ارائه هر چه بهتر خدمات حوزه سلامت در عرصه پهناور استان فارس بتوانیم با افتتاح این پروژه ها در هفته دولت سال جاری به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بررسی پروژه