برگزاری نهمین دوره مسابقات دارت وزارت نیرو به میزبانی برق منطقه‌ای
برگزاری نهمین دوره مسابقات دارت وزارت نیرو به میزبانی برق منطقه‌ای

مهندس محمد امین شرقی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس از برگزاری نهمین دوره مسابقات سراسری دارت (برادران ) وزارت نیرو به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای فارس خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد امین شرقی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس از برگزاری نهمین دوره مسابقات سراسری دارت (برادران ) وزارت نیرو به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای فارس خبر داد.

مهندس شرقی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۸۳ بازیکن در قالب ۲۴ تیم از شرکتهای صنعت آب و برق کشور برگزار شد افزود: در مسابقات یاد شده ورزشکارانی از ۱۵ استان کشور با حدود ۱۰۰ نفر شرکت کننده در دو بخش انفرادی و دونفره از ۱۸ الی ۲۱ مرداد ماه با هم به رقابت پرداختند. این دوره از مسابقات با همکاری کمیته دارت استان فارس و با نظارت انجمن دارت وزارت نیرو به پایان رسید.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس اضافه کرد : در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که در تالار شهدای برق فارس برگزار شد از تیمها و نفرات برتر تقدیر به عمل آمد .

مهندس شرقی گفت : در این دوره از مسابقات تیم صنعت آب و برق استان فارس مقام نخست را کسب نمود و تیم های استان مرکزی و استان خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند. استان فارس در این دوره از مسابقات با ۳ تیم (الف ب ج ) حضور یافت و تیم فارس (الف ) مقام نخست را بدست آورد.اختلاف امتیاز تیم فارس با تیم های بعدی بسیار قابل توجه بود .

این مقام مسوول اضافه کرد : در بخش انفرادی این دوره از مسابقات جواد بیات از شرکت آبفا مشهد قهرمان این دوره از مسابقات شد. رحیم هاشمی از برق منطقه ای فارس در جایگاه دوم و قوام جعفری از آبفا فارس و رضا سلیمی از آبفا اردبیل در جایگاه سوم مشترک این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

مهندس شرقی خاطر نشان کرد : در بخش دونفره اتفاقی این دوره از مسابقات نیز ۴۱ تیم دونفره بصورت تصادفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت جواد بیات و حسن آقاجانی از مشهد و گیلان بصورت مشترک قهرمان مسابقات دونفره شدند. همچنن مقصود علی اکبری و نادر یعقوبعلی پور از اردبیل و مازندران در جایگاه دوم ، قوام جعفری و مجید باقری از فارس و گیلان و و سعید حسینی و سعید اصغرزاده از کرمان و مشهد مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات نائل شدند.
معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس ادامه داد : برنامه ریزی ها برای برگزاری این مسابقات از حدود ۲ ماه پیش انجام شده بود ، برنامه اقامت ورزشکاران ساماندهی و انجام گردید ، اقامت ورزشکاران به گونه ای بود که امکان تمرین در حین اقامت ورزشکاران در محل اسکان هم فراهم بود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

برگزاری نهمین