اجرای طرح مانا و مشارکت اجتماعی زنان در نقاط مختلف شهر شیراز
اجرای طرح مانا و مشارکت اجتماعی زنان در نقاط مختلف شهر شیراز

با هدف تقویت مشارکت اجتماعی دختران و پسران نوجوان ایران و زنان و به همت دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی واحد پیشگیری بهزیستی شیراز طرح مانا و مشارکت اجتماعی زنان در نقاط مختلف شهر شیراز اجرا می شود.

به گزارش پگاه خبر؛با هدف تقویت مشارکت اجتماعی دختران و پسران نوجوان ایران و زنان و به همت دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی واحد پیشگیری بهزیستی شیراز طرح مانا و مشارکت اجتماعی زنان در نقاط مختلف شهر شیراز اجرا می شود.

این طرح با همکاری ۸ مرکز مثبت زندگی، همیاران سلامت اجتماعی و موسسات پیشگیری در محله های شهرک سعدی، سهل آباد، معالی آباد، سلطان آباد، سنگ سیاه، دروازه اصفهان و … در حال اجراست.

گفتنی است در این دوره ۳۶۰ نفر از دختران و پسران ۱۵ تا ۱۸ سال و زنان ۱۸ تا ۵۰ سال در قالب ۱۸ گروه آموزش های لازم را دریافت می‌کنند. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها توانمند سازی گروه‌های فوق بوده که در بخش مادران آشنایی با مشکلات اجتماعی، مهارت حل مسئله، مهارت مطالبه گری و زمینه سازی برای تربیت نسلی دارای سلامت روان است. در بخش دختران و پسران نوجوان، مشارکت، نردبان مشارکت و اهمیت آن، علل آسیبهای فردی، راههای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و…مفاهیمی است که در این کارگاه‌ها به آن پرداخته می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اجرای طرح مانا