ثبت نام یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در دهه اول ماه محرم امسال
ثبت نام یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در دهه اول ماه محرم امسال

به گزارش پگاه خبر؛مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس گفت:  یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در دهه اول ماه محرم امسال حمایت از ۳۰۰۰ فرزند معنوی را در طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده گرفتند که در همین مدت ۲۶ میلیون تومان واریزی برای فرزندان انجام شده است. موصلی افزود: جذب حامیان نیکوکار از […]

به گزارش پگاه خبر؛مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس گفت:  یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در دهه اول ماه محرم امسال حمایت از ۳۰۰۰ فرزند معنوی را در طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده گرفتند که در همین مدت ۲۶ میلیون تومان واریزی برای فرزندان انجام شده است.

موصلی افزود: جذب حامیان نیکوکار از طریق کلیه پایگاه های ثابت و سیار (بیش از ۱۵۰ پایگاه) در سطح استان، جذب مجازی و حقیقی صورت گرفته است.

وی با ابراز قدردانی از خیران و نیکوکارانی که در این طرح همواره در کنار امداد فارس بودند؛ اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶ حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس پیوستند که حمایت از ۴۸ هزار و ۳۷۴ فرزند معنوی را متقبل شدند که مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۷ هزارو ۵۵۰ حامی از ۲۷ هزارو ۶۸۹ کودک معنوی خود حمایت می‌کنند که از ابتدای سال تاکنون ۵۹ میلیارد تومان برای فرزندان خود واریزی داشتند.

موصلی در پایان عنوان کرد: خیرین و نیک اندیشان می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود(حتی با ماهانه تنها ۱۰ هزار تومان) در این کار خیر سهیم باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ثبت نام یک