راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت مروارید شهرستان داراب
راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت مروارید شهرستان داراب

رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، از راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت مروارید، خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، از راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت مروارید، خبر داد.

رئیس شبکه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ویژه و صعب العبور بودن مسیر مروارید و در راستای سهولت دسترسی مردم این منطقه به خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی، این مرکز بهداشتی درمانی از ابتدای مرداد به صورت آزمایشی و از نیمه دوم مرداد به صورت رسمی به مردم این منطقه ارائه خدمت می‌ کند.

دکتر «ابوذر امین پور» افزود: با راه ‌اندازی این مرکز بهداشتی درمانی، حدود ۴۵۰۰ نفر از مردم منطقه مروارید از خدماتی پزشکی، مامایی، پرستاری، دارویی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و حضور دو روزه نمونه گیر برای انجام آزمایش های سطح یک روستایی بهره مند می شوند.

او از مسوولان محلی این منطقه خواست ضمن تبیین اولویت های حوزه سلامت در منطقه مروارید، برای توسعه خدمات سلامت محور، بر مشارکت خیرین تامین سلامت منطقه تاکید کنند.

دکتر امین پور با تقدیر از مسوولان شهرستان داراب و مردم و مسوولان محلی منطقه مروارید، اضافه کرد: نیازمندی ها و امکانات این مرکز با مشارکت مردم، همیاری دهیاری و شورای اسلامی، بخشداری و فرمانداری و همچنین پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و حوزه سلامت شهرستان داراب فراهم ‌و این مرکز خدمات جامع سلامت به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

راه اندازی مرکز