پایان  سکوت یکساله عضو شورای شهر شیراز /چرا اسناد و مدارک و ادله مورد ادعای خویش را به نهادهای نظارتی و بازرسی ارائه نمی دهید
پایان  سکوت یکساله عضو شورای شهر شیراز /چرا اسناد و مدارک و ادله مورد ادعای خویش را به نهادهای نظارتی و بازرسی ارائه نمی دهید

به گزارش پگاه خبر؛محمدتقی تذروی نایب رییس شورای شهر شیراز و نماینده ادوار گذشته مردم در شورای شهر سرانجام بعداز یکسال سکوت به برخی شبهات و ادعاهای مطرح شده علیه وی در فضای مجازی واکنش نشان داد. عضو شورای شهر شیراز در متنی که منتشر نمود خطاب به مردم گفته است : بسم الله الرحمن […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدتقی تذروی نایب رییس شورای شهر شیراز و نماینده ادوار گذشته مردم در شورای شهر سرانجام بعداز یکسال سکوت به برخی شبهات و ادعاهای مطرح شده علیه وی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

عضو شورای شهر شیراز در متنی که منتشر نمود خطاب به مردم گفته است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

ضمن عرض سلام و احترام خدمت همشهریان عزیز و ارجمند و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ؛ اکنون پس از گذشت یک سال از عمر شورای اسلامی شهر و با ورود به سال دوم دوره ی ششم برخود لازم دانستم تا نکاتی را خدمت شما شهروندان شریف و فهیم شیراز مطرح نمایم.

با توجه به حضور اینجانب در ادوار گذشته شورا(دور چهارم و پنجم) و شناخت جامعی که بر نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری داشتم، ابتدای امر تلاشم را در جهت هماهنگی و وحدت عملی بین اعضای شورای ششم شهر و مدیران شهری قرار دادم تا از این امر به راهبردی بلند مدت در جهت توسعه ی متوازن و مترقی نسبت به شهر دست یابیم.
طبعا اولین لازمه تحقق چنین امری آرامش و ثبات قدم در مسیر خدمت رسانی بوده که دیگر اعضاء و مدیران شهری را نیز به آن توصیه نمودم.
اما آنچه که در این ایام اهمیت یافت، حاشیه و فضا سازی و تهمت زنی های برخی سوء استفاده کنندگان فرصت طلب بود که با نشر مطالبی سخیف و کذب سعی در غبارآلود نمودن فضا داشته تا از این رهگذر مطامع و منافع شخصی خویش را دنبال نمایند.
حقیر نیز علی رغم حق قانونی خود مبنی بر پیگیری این موضوع از طرق قانونی با سکوت یکساله ام به دنبال آرام نگاه داشتن فضای خدمت رسانی و ناکام گذاشتن این افراد در جهت نیل به مقاصد ناصوابشان بودم.
بخشی از این تهمت ها و اکاذیب در فضای مجازی نشر و رسانه ای شد که هرچند دوستان و دلسوزان توصیه به طرح شکایت و الزام قانونی این افراد جهت ارائه ی اسناد بابت گفته ها و نوشته هایشان داشتند اما به همان علل که قبل تر نوشتم سکوت اختیار نمودم تا یک سال اول شورا که سال تثبیت جایگاه ها و ریل گذاری مسیر پیش روست به آرامی و بدون حاشیه های سخیف و غیر ضرور طی گردد و همچنان نیز معتقدم بایست این مسیر را در آرامش و بدون هیاهو و جنجال های سیاسی طی نمود.

اما به این چند نفر که در فضای مجازی و حقیقی نسبت به حقیر تهمت و افتراء روا داشتند یک نکته را می بایست عرض نمایم: ” اگر جنجال آفرینی هایتان از سر دلسوزی نسبت به شهر و شهروندان است و نه از سر سودجویی و شهرت طلبی و شهوت دیده شدن؛ چرا اسناد و مدارک و ادله مورد ادعای خویش را به نهادهای نظارتی و بازرسی ارائه نمی دهید؟”

حقیر به لطف پروردگار و دعای خیر شهروندان و هم رزمان و همسنگران شهیدم آبرویی در این شهر داشته و دارم و تاکنون سه دوره مفتخر به خدمت گذاری در شورای اسلامی شهر شیراز می باشم که در هر دوره نیز در همان مرحله اول نامزدی انتخابات صلاحیتم از جهات اخلاقی، اقتصادی و مالی، اداری و.. توسط مراجع قضایی، اطلاعاتی و امنیتی، بازرسی و … مورد تایید قرار گرفته و به لطف خداوند متعال هیچگاه تذکر و تماس و پیامی مبنی بر تخلف از سوی هیچ سازمان و دستگاه نظارتی و امنیتی و بازرسی که در برخورد با تخلفات با احدی تعارف ندارند؛ نداشته ام.
(لازم است این نکته را هم متذکر شوم که پیشتر لیست اموال منقول و غیر منقول خود و شرح دارایی بستگان درجه یک را تحویل مراجع مربوطه و قانونی داده ام)

در پایان سخن مجددا به مردم شریف و شهیدپرور شیراز این قول را می دهم که در سال دوم همچنان با روحیه و انگیزه ای مضاعف تمام توان و تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به شهرمان به کار خواهم بست و از حاشیه ها و مطالبی که همچون کف روی آب است به دور خواهم ماند و ذره ای از فعالیتم را به خاطر هر هجمه نسنجیده و بی مقدار که دلسوزی و خیری برای شهر و شهروندان در آن نیست کم نخواهم کرد و آماده شنیدن انتقادات سازنده و تعامل با همه کارشناسان دلسوز هستم.

والعاقبه للمتقین
محمدتقی تذروی
رییس شورای شهرستان شیراز
نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز
۱۴۰۱.۵.۱۸

انتهای پیام/

پایان  سکوت