انتصابات جدید در شرکت برق منطقه ای فارس
انتصابات جدید در شرکت برق منطقه ای فارس

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس در احکام جداگانه برخی از مسوولان این شرکت در زیر مجموعه معاونت های مختلف را منصوب یا ابقا کرد.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در حکمی آقای مصطفی شمس الدینی را به سمت مدیر امور مالی منصوب و با تقدیر از خدمات آقای دکتر اکبر زارع ، وی را به عنوان ذیحساب و مشاور منصوب کرد.

همچنین در احکام جداگانه دیگری آقای رسول پساوند به عنوان مدیر امور تدارکات شرکت منصوب شد و با تقدیر از خدمات آقای مهران امیری ، وی به عنوان مشاور منصوب شد.
بر همین اساس آقای مهندس محمد جواد پیشاهنگ از سمت مدیردفتر مدیرعامل ، هیات مدیره و حسابرسی داخلی به سمت سرپرست مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در این شرکت منصوب شد و آقای مهندس مصطفی میرزاده نیز مسوولیت مدیر دفتر مدیر عامل ، هیات مدیره و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای فارس را عهده دار گردید.
مهندس حقیقی در احکام جداگانه ضمن تاکید بر حسن اجرای کار بر لزوم تکریم ارباب رجوع ، دقت و ظرافت در برخورد با مخاطبان و ارباب رجوع ، الزام به رعایت مصالح سازمان با تاکید بر حفظ مراتب تعهد اعتقادی و سوابق علمی و مدیریتی اشاره کرده است.

انتهای پیام/سمیه یگانه

انتصابات جدید