تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری در حوزه حمل و نقل
تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری در حوزه حمل و نقل

به گزارش پگاه خبر؛محمدتقی تذروی نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز و رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک از تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری شیراز در حوزه حمل و نقل خبر داد. محمد تقی تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد : اهداف کمی و شاخص های […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدتقی تذروی نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز و رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک از تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری شیراز در حوزه حمل و نقل خبر داد.

محمد تقی تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد : اهداف کمی و شاخص های برنامه ۵ ساله ۱۴۰۴-۱۴۰۰ شهرداری شیراز مرتبط با حوزه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پس از برگزاری چندین جلسه کمیسیون در راستای همین موضوع و با استفاده از نظرات مشاورین این کمیسیون و همچنین با مشارکت شهروندان جهت اعلام نظرات و پیشنهادات، برگزاری وبینار های تخصصی با افراد صاحب نظر در حوزه حمل و نقل، بررسی و رفع موارد مد نظر حوزه معاونت حمل و نقل طی جلسات متعدد با مشاور طرح این برنامه ، مکتوب و جهت تصویب شورا ارسال شده است.

محمد تقی تذروی عنوان کرد: اهداف برنامه ۵ سال آینده کمیسیون حمل و نقل که تمامی موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل می باشد ، که در سرفصل های حمل و نقل عمومی، شبکه معابر، مدیریت ترافیکی و توقفگاه ها صورت گرفته شده است.
تذروی افزود: قدم برداشتن در راه این اهداف و گم نکردن مسیر هدف بسیار مهم است، که طرح جامع حمل و نقل همانند یک چشم انداز عمل می کند و مسیری برای رسیدن به هدف است.

محمد تقی تذروی عنوان کرد: انتظار من و تمام مردم شهر شیراز از معاونت حمل و نقل و مشاورین این است که تمام موارد عنوان شده و مطرح شده در این کمیسیون دسته بندی شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: تمام موارد اهداف دوره ی ششم شورای اسلامی شهر شیراز که از جمله: توسعه پایدار حمل و نقل، هوای پاک، دسترسی به اهداف هوشمند ترافیک، افزایش مطلوبیت و تمایل استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ،چابک سازی سیستم حمل و نقل، عدالت محوری و ارائه خدمات، برنامه های مدیریت ترافیک فرهنگ سازی ترافیک می باشد که تمامی این موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل می باشد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تدوین برنامه