عملکرد شورا و شهرداری شیراز قابل دفاع و قبول نیست
عملکرد شورا و شهرداری شیراز قابل دفاع و قبول نیست

به گزارش پگاه خبر؛نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه به رغم تلاش های انجام گرفته توسط شورا و شهرداری شیراز در یک سال گذشته اما عملکردها قابل قبول و دفاع نیست می گوید: با توجه به بالا بودن ظرفیت های شیراز می طلبد تا مسئولان اقدامات کلان تر و جدی تری در راستای توسعه […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه به رغم تلاش های انجام گرفته توسط شورا و شهرداری شیراز در یک سال گذشته اما عملکردها قابل قبول و دفاع نیست می گوید: با توجه به بالا بودن ظرفیت های شیراز می طلبد تا مسئولان اقدامات کلان تر و جدی تری در راستای توسعه شهر شیراز انجام دهند.

جعفر قادری با اشاره به اینکه اعضای شورا و شهرداری شیراز دست به عصا حرکت می کنند، می افزاید: متاسفانه روند تصمیم گیری در شورا و شهرداری کند است که این مهم باعث شده تا اقدامات به موقع انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا و شهرداری شیراز از ظرفیت های استانداری و نمایندگان مجلس و پتانسیل های ملی کمتر استفاده می کنند، بیان می کند: در این شرایط نیاز است تا شورا و شهرداری اقدامات جدی تری انجام دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همه با شرایط و وضع بد اقتصادی کشور آشنایی دارند ادامه می دهد: برخورد باز تر شورا و شهرداری و حل کردن مسائل سرمایه گذاران باعث می شود تا اقدامات زیادی انجام شود.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه به هیچ وجه عملکردهای شورا و شهرداری قابل دفاع و قابل قبول نیست می گوید: در این شرایط نیاز است تا مسئولان شهری نگاه ویژه تری به شهر داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه نمایندگان شیراز در مجلس هر کجا لازم بوده است پیگیری اقدامات لازم را برای پیشبرد اهداف شورا و شهرداری انجام داده اند، می افزاید: اما متاسفانه عملکرد شورا و شهرداری نتوانسته توقعات را بر طرف کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری شیراز می تواند طرح های اقتصادی و تفضیلی را با مشارکت بخش های دولتی را دنبال کند، بیان می کند: قطعا عملیاتی شدن این مهم باعث حل شدن مشکلات مردم و شهرداری خواهد شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

عملکرد شورا