پیام تسلیت دکتر علی رضا پاک فطرت بمناسبت عاشورای حسینی و تشییع پیکر شهید اسکندری
پیام تسلیت دکتر علی رضا پاک فطرت بمناسبت عاشورای حسینی و تشییع پیکر شهید اسکندری

به گزارش پگاه خبر؛ به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر علی رضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ، به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و همزمان با تشییع پیکر سردار حاج عبدالله اسکندری فرمانده شجاع و مخلص سپاه پاسداران پیامی صادر کرد . در این پیام […]

به گزارش پگاه خبر؛ به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر علی رضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ، به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و همزمان با تشییع پیکر سردار حاج عبدالله اسکندری فرمانده شجاع و مخلص سپاه پاسداران پیامی صادر کرد .

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
در آستانه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و بازگشت پیکر مطهر سردار سیدالشهدای مقاومت استان فارس، شهید حاج عبدالله اسکندری ،بار دیگر عطر شهادت و ایثار در شهر و دیار مان پیچید.

ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش از مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز دعوت می نمایم با حضور در مراسمات و بخصوص تشییع پیکر سردار بی سر سپاه اسلام که شجاعانه در برابر شقی ترین یزیدیان زمان مردانه جنگید و در خاک غربت سر از تن جدا شد ،بار دیگر کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاء تشیع علوی را به نمایش گذاشته تا راه و یاد امام حسین (ع)همواره زنده نگهداشته شود .
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده معزز شهید اسکندری و همشهریان عزیز در شهرستان شیراز ،همگام با مردم و مسولین در تشییع آن بزرگمرد عرصه ایثار و شهادت حضور خواهم داشت تا انشاالله ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی از شفاعت شهیدان بهره مند گردیم .

دکتر علی رضا پاک فطرت
نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

پیام تسلیت