برکت معنوی محرم، بر صحیفه تاریخ بشریت غنا بخشید
برکت معنوی محرم، بر صحیفه تاریخ بشریت غنا بخشید

دعوت از دانشگاهیان و مردم فارس برای شرکت در آئین وداع با پیکر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، با اشاره به تشییع پیکر مطهر سردار شهید، عبدالله اسکندری همزمان با عاشورای حسینی، از دانشگاهیان و مردم فارس برای شرکت در این آئین معنوی دعوت کرد.

سوگ امام حسین(ع) بار دیگر جان های مومنان را به نور سپهر ایمان جلا بخشید و برکت معنوی محرم، بر صحیفه تاریخ بشریت غنا بخشید. مومنان سوگوار در پیوندی دوباره به مهر اهل بیت(ع)، یاد امام حسین(ع) و یاران آزاده اش را در دل روشنی بخشیده و پیام همیشه متجلی کربلا را به دیده جان می نهند.

امسال برکت این ایام، بر فارس معنویتی عطرآگین بخشید و بازگشت عارفانه سیدالشهدای مقاومت فارس، سردار شهید عبدالله اسکندری به آغوش وطن، عاشورای حسینی را بیش از همیشه در فارس، جلوه گر ساخت.

با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی به تمامی مومنان سوگوار، از مردم شریف و شهیدپرور شیراز دعوت می کنم تا در آئین وداع با پیکر شهید اسکندری؛ سرداری که با پاسداری از حرم، پیام کربلا را با حیات جاویدانش مشق عشق کرد، حضوری معنوی یابند.

همچنین امید است مردم عزیز فارس همچون دو سال گذشته، در برگزاری و شرکت در آئین های سوگواری این ایام، نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام جدی داشته و از سلامت خود و عزیزانشان در برابر این بیماری مراقبت نمایند.

با آرزوی قبولی آئین های سوگواری تمامی عاشقان خاندان نبوت و طهارت(ع) و توسل به آستان مقدس حضرت سیدالشهدا(ع)، توفیق درک پیام متعالی کربلا را از ایزد منان مسالت داشته و امید است برکت این ایام، در حیات یکایک ما متجلی گردد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

برکت معنوی