محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ حمید کریمی شنبه ۱۵ مرداد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت ۲۰ امشب ( ۱۵ مرداد) تا پایان عزاداری که معمولا تا پاسی از نیمه شب به طول می‌انجامد و همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷ صبح تا پایان عزاداری که معمولا تا حوالی […]

به گزارش پگاه خبر؛سرهنگ حمید کریمی شنبه ۱۵ مرداد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت ۲۰ امشب ( ۱۵ مرداد) تا پایان عزاداری که معمولا تا پاسی از نیمه شب به طول می‌انجامد و همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷ صبح تا پایان عزاداری که معمولا تا حوالی اذان ظهر ادامه دارد، همه مسیرها به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بسته خواهد بود.

اوافزود: این مسیرها شامل ورودی از سمت میدان شهدا، چهارراه مشیر، چهارراه شاهزاده قاسم و چهارراه غدیر وکلیه فرعی های منتهی به حرم مطهر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کلان شهر شیراز گفت: این محدودیت شامل ورودی های منتهی به حرم مطهر سید علاالدین حسین نیز خواهد بود، به این ترتیب در ورودی دروازه غسالخانه، ورودی از سمت درب شیخ و خیابان حسینی از سمت بلوار سیبویه محدودیت ترافیکی در این ایام اعمال خواهد شد.

کریمی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم و هیئت های عزاداری با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس، اظهار کرد: رانندگان محترم به حرکت عابران در سطح سواره رو دقت کافی و کامل داشته باشند تا نظر به اینکه اکثر عزاداران از لباس های مشکی استفاده می کنند، از بروز حوادث جلوگیری به عمل آید.
او از مردم و هیئت های عزاداری خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در تردد از عرض یا طول سواره رو، مواظب حرکت وسائل نقلیه نیز باشند و از نیروهای تامینی با لباس شبرنگ استفاده کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

محدودیت های ترافیکی