دشمن در جنگ نرم و رسانه ای اعتقادات ما را نشانه گرفته است
دشمن در جنگ نرم و رسانه ای اعتقادات ما را نشانه گرفته است

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه جنگ نرم به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است، افزود: در جنگ نرم و رسانه ای دشمن اعتقادات ما را نشانه گرفته است. به گزارش پگاه خبر، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در جمع کارکنان گفت: اگر در عرصه نبرد سخت، دشمن قابل شناسایی بود و در مقابل ما قرار […]

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه جنگ نرم به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است، افزود: در جنگ نرم و رسانه ای دشمن اعتقادات ما را نشانه گرفته است.

به گزارش پگاه خبر، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در جمع کارکنان گفت: اگر در عرصه نبرد سخت، دشمن قابل شناسایی بود و در مقابل ما قرار داشت، در عرصه جنگ نرم، دشمن در کنار ما، همراه ما و گاهی به ظاهر همیار ماست و در این جنگ، منازعه و جدال به سبکی است که کمتر مخاطبی متوجه آن خواهد شد.

????????????????????????????????????

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است و می خواهد در جهت تضعیف و تخریب ما با ترویج و اشاعه فرهنگ غربی در فضای مجازی، خانواده‌ها را نشانه رود که بسیار خطرناک است و ما اگر از خانواده‌های خود غافل شویم می بینیم دشمن در کنار ماست.

سرهنگ “زراعتیان” بصرت افزایی را موثرترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و گفت: دشمنان و مخالفان ایران اسلامی به این حقیقت پی برده اند که دیگر توان مقابله با ایران را در بخش نظامی و فشارهای سیاسی ندارند، به همین دلیل از روش جنگ نرم به دنبال بی اعتقادی ما هستند و ما باید به عنوان سرباز ولایت با بینش و بصیرت بالا مسائل روز را تحلیل کنیم تا بتوانیم از ارزش های انقلاب و دستاوردهای این نظام مقدس پاسداری کنیم.