اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارجبران‌خسارت سیل در نی ریز
اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارجبران‌خسارت سیل در نی ریز

به گزارش پگاه خبر؛مختار یوسفی،فرماندار شهرستان نی ریزگفت: حاصل فعالیت سامانه بارشی مونسون در شهرستان نی ریز در حوزه زیر ساخت‌های این شهرستان خسارتی افزون بر ۱۷۰ میلیارد تومان است. او گفت: بخش کشاورزی نی ریز متحمل خسارتی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان، شامل تخریب گوراب‌ها و آبخیزداری شده است. یوسفی با بیان اینکه بر اثر سیلاب برخی […]

به گزارش پگاه خبر؛مختار یوسفی،فرماندار شهرستان نی ریزگفت: حاصل فعالیت سامانه بارشی مونسون در شهرستان نی ریز در حوزه زیر ساخت‌های این شهرستان خسارتی افزون بر ۱۷۰ میلیارد تومان است.

او گفت: بخش کشاورزی نی ریز متحمل خسارتی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان، شامل تخریب گوراب‌ها و آبخیزداری شده است.

یوسفی با بیان اینکه بر اثر سیلاب برخی از راه‌های روستایی و باغات پسته این شهرستان زیان دیده اند،  گفت: برخی از جاده‌های روستایی و بین مزارع نی ریز در جریان سیلاب اخیر تخریب شده اند.
فرماندار شهرستان نی ریز  به خسارات وارده به باغات پسته، انجیر، کانالهای انتقال آب و شکستگی پایه‌های برق در این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: اکثریت بخش‌های این شهرستان متأثر از سیل شده است.

او گفت: سیلاب  به منازل مسکونی شهرستان نی ریز هم خساراتی وارد کرده است.
رئیس ستاد مدیریت بحران نی ریز از ملاقات نماینده این شهرستان با وزیر کشور و پیگیری برای اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران‌خسارت ناشی از سیل در نی ریز گفت: با رایزنی انجام شده در زمان بارش‌های اخیر و سیلاب ۶ دستگاه لودر و ۲ دستگاه بلدوزر بخش خصوصی در اختیار ستاد بحران قرار گرفت که کمک بزرگی در کنترل سیلاب شهرستان نی ریز داشته است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی