پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس به صحن شورا
پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس به صحن شورا

به گزارش پگاه خبر؛محمد تقی تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک گفت: در ماه های اخیر جلسات متعددی برای تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ شیراز با حضور اعضای کارگروه ماده۱۸ (رییس آموزش و پرورش به عنوان رییس کارگروه، نماینده اولیاء و مربیان و شهرداری شیراز) تشکیل […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد تقی تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک گفت: در ماه های اخیر جلسات متعددی برای تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ شیراز با حضور اعضای کارگروه ماده۱۸ (رییس آموزش و پرورش به عنوان رییس کارگروه، نماینده اولیاء و مربیان و شهرداری شیراز) تشکیل شده است و نتیجه این جلسات با درنظر گرفتن روال قانونی مصوبه کارگروه ماده ۱۸ به کمیسیون حمل و نقل ارسال گردید.

تذروی ضمن عرض تسلیت حادثه تاسف بار سیل اخیر جنوب استان فارس به خانواده این عزیزان و هم دردی با آنان ، برای درگذشتگان از درگاه احدیت مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل طلب نمود .

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد: با توجه به تعطیلی دوسال اخیر خدمات سرویس دانش آموزی بدلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین تورم های پیش رو درجامعه و از یک سو شرایط رانندگان سرویس مدارس و از سوی دیگر شرایط والدین دانش آموزان ، نرخ سرویس دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته به میزان ۴۰ درصد افزایش می یابد و با پیشنهادکمیسیون ماده ۱۸ آموزش و پرورش تایید شد ،که این میزان افزایش قیمت پس از بررسی در صحن شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان شیراز اعلام و به شهرداری ابلاغ می گردد .

محمد تقی تذروی افزود : همچنین ضمن تدوین صورت پذیرفته در خصوص آیین نامه داخلی طرح ترافیک مدارسی که مشمول این طرح می باشند با ۱۰ درصد افزایش و مدارس با شرایط خاص مانند :مدارس استثنایی و …. با ۵ درصد افزایش قیمت به نرخ ورودی کرایه هر دانش آموزاضافه میگردد.

نایب رییس شورا افزود : برای نزدیک شدن به نرخ کرایه واقعی سرویس مدارس در سال گذشته باتوجه به تعطیلی مدارس افزایش ۳۰درصدی مصوب گردید که با افزایش مجدد درسال جدید به میزان ۴۰ درصد افزایش به نرخ واقعی نزدیک تر شویم ، به همین منظور این موضوع در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

محمد تقی تذروی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه رانندگان در صورت هرگونه موارد اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ملزم به رعایت این قوانین و پروتکل های بهداشتی می باشند .

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پیشنهاد افزایش