ادای احترام اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به مقام شامخ شهدا
ادای احترام اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به مقام شامخ شهدا

 به گزارش پگاه خبر؛جمعی از اصحاب رسانه استان فارس امروز (دوشنبه) با حضور بر سر مزار شهدا یاد و خاطره دلیر مردان ایران زمین را گرامی داشتند. اصحاب رسانه فارس با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب […]

 به گزارش پگاه خبر؛جمعی از اصحاب رسانه استان فارس امروز (دوشنبه) با حضور بر سر مزار شهدا یاد و خاطره دلیر مردان ایران زمین را گرامی داشتند.

اصحاب رسانه فارس با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با حضور مدیران مسئول، دبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی فارس  برگزار شد سرهنگ پاسدار «امیر جاهدی» جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار با بیان اینکه رسالت خبرنگار یک رسالت خطیر و عظیم است، اظهار داشت: اگر نقش پیام آور دشت کربلا را از این عرصه حذف کنیم شاید اثر و نامی از قیامی عاشورا باقی نماند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز اگر نتوانیم رسالت عظیمی که بر دوش همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران متعهد است را انجام دهیم نقش ما در جنگ ابر رسانه‌ها که بنگاه های خبرپراکنی بزرگی در اختیار دارند، کم‌رنگ خواهد شد.
جاهدی با بیان اینکه حقیقت آن رسالتی بود که حضرت سیدالشهدا (ع) انجام داد، گفت:دل مشتاقان دنیا به سمت این نور و حقیقت هدایت می‌شود و می‌توان گفت در حال حاضر هم حقیقت در عالم به همت متعالی خبرنگاران گم نشده است و امیدواریم که این مسیر با تأسی از شهدای خبرنگار به قوت ادامه یابد.
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم رسالت دینی و انقلابی خود را به خوبی انجام دهیم و پرچمی که شهدا بر افراشته‌اند را همچنین برافراشته نگه داریم.

هادی رضایی رییس بسیج رسانه فارس نیز در این مراسم گفت: هفته خبرنگار را با حضور در کنار قبور شهدای خبرنگار آغاز می‌کنیم، چرا که روح بلند این شهدا در کنار مجاهدان و مردم ایران بوده و هست. امروز در کنار قبور شهدا جمع شده‌ایم تا عهد و پیمان دوباره‌ای با آرمان‌های اسلام و انقلاب و شهدا ببندیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ادای احترام